Voor mijn nieuwe job als frontend developer / webdesigner heb ik bij het bedrijf waar ik ga beginnen enkele specs doorgegeven. Dit op basis van vooral hier gelezen informatie. Nu kan ik een keuze maken uit een Dell Latitude of een Macbook Pro.
Ik heb altijd al een Macbook Pro willen hebben dus dit was mijn eerste reactie, maar ik wil niet overhaast beslissen en de specs voor de Dell latitude zijn ook niet verkeerd. Graag zou ik eigenlijk jullie mening willen hebben om een gegronde keuze te kunnen maken uit beide laptops.
Het is vooral een werklaptop waarbij een tweede scherm komt en de programma's die ik zal gaan draaien komen uit het Adobe Creative Suite CS6 (of CC), dit zijn: Photoshop, Dreamweaver, Illustrator, Indesign. Het belangrijkst is dat deze programma's soepel draaien en het beeldscherm goed is!
Dell Latitude E6530 : Standard Base (met Windows 7 zie ik nu)
Ik heb altijd al een Macbook Pro willen hebben dus dit was mijn eerste reactie, maar ik wil niet overhaast beslissen en de specs voor de Dell latitude zijn ook niet verkeerd. Graag zou ik eigenlijk jullie mening willen hebben om een gegronde keuze te kunnen maken uit beide laptops.
Het is vooral een werklaptop waarbij een tweede scherm komt en de programma's die ik zal gaan draaien komen uit het Adobe Creative Suite CS6 (of CC), dit zijn: Photoshop, Dreamweaver, Illustrator, Indesign. Het belangrijkst is dat deze programma's soepel draaien en het beeldscherm goed is!
Dell Latitude E6530 : Standard Base (met Windows 7 zie ik nu)
- NVIDIA NVS 5200M (GDDR5 1GB) Discrete Graphics
- One Intel Core i7-3540M (3.0GHz, 4MB cache, Dual Core)
- 39.6cm (15.6") FHD (1920x1080) Wide View LED-backlit LCD Panel with Premium Panel Guarantee
- No Fingerprint Reader and No Smart Card Reader (Contact and Contactless) Palmrest
- Software for Integrated Camera (Only for standard Base )
- Integrated HD Camera with Microphone
- HD+/Full HD LCD Panel
- 16GB (2x8GB) 1600MHz DDR3 Memory
- 256GB Mobility Solid State Drive
- DVD +/-RW Media Bay Drive
- Primary 9-cell 97W/HR ExpressCharge Capable
- European 90W AC Adapter with European Power Cord
- Dell Wireless 380 Bluetooth Card 4.0 Low Energy Module
- EMEA Intel Centrino Ultimate-N 6300 (802.11 a/b/g/n) Half Mini Card
- Internal US/International Qwerty Backlit Dual pointing Keyboard (number pad, antimicrobial)
- 2,3-GHz quad-core Core i7 GeForce GT650M 512 MB
- 8 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM
- Harde schijf 500GB 5400RPM
- Glossy breedbeeldscherm
- Geen Aanvullende Display Cable
- Nederlands Keyboard
- Geen Adobe trial, Geen Office Pakket
- 1 jaar pick up and return garantie