ik heb vandaag mijn realmagic dvd decoder kaart (nieuwste drivers) aan mij philips matchline 100hz gekoppeld echt scherp beeld
. Alleen heb ik af en toe strepen over het beeld. Hoe kan dit en is er een oplossing voor????? ps Hij zit op de svhs ingang achterop de tv aangesloten
heb ik met de tv out van mijn asus agp-v7100 ook, zou ook wel willen weten of hier iets aan te doen is 
bij mij zit via de tulpuitgang van de videokaart naar de scart van de tv
bij mij zit via de tulpuitgang van de videokaart naar de scart van de tv
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
is bij alle dvd's zo... misschien de lengte van de kabel hangt een 5 meter lange kabel aan (binnen 5 meter geen beeld verlies voor zover ik weet)
Bij mij hangt er een hollywood+ kaart in die door gaat naar m'n JVC (Breedbeeld 50 Hz). Maar ik heb eigenlijk nooit problemen. Zou het aan die frequency kunnen liggen?
Even op een andere TV testen kan ook geen kwaad. Misschien izzie wel kapoet!
Je kan ook nog proberen om bij DVD Station =>Options Dialog => Settings de TV Standard te veranderen. Bij mij is het beeld meestal beter als dat op NTSC staat. Maar ik heb gewoon een Nederlandse TV (PAL dus).
Even op een andere TV testen kan ook geen kwaad. Misschien izzie wel kapoet!
Je kan ook nog proberen om bij DVD Station =>Options Dialog => Settings de TV Standard te veranderen. Bij mij is het beeld meestal beter als dat op NTSC staat. Maar ik heb gewoon een Nederlandse TV (PAL dus).
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Pagina: 1