Hoef niet erg veel te weten, maar wou een motherboard cover maken van dik geperforeerd alluminium, is dit een slecht of een goed idee? (Reden: Mijn moederbord is blauw
)
het is al eerder gedaan bij de casemod: Guilty misschien even opzoeken bij de casemod in progresses enzo. volgensmij moet et dus gwoon kunnen
Verwijderd
Gewoon andere mods kijken en bekijken hoe het gedaan word.
Zoals bijv. deze:
http://nl.hardware.info/forum/threads/266681-CIP-Kyubu
Materiaal keuze is ook van belang want bijvoorbeeld triplex is lastiger te bewerken dan aluminium over het algemeneen.
Zoals bijv. deze:
http://nl.hardware.info/forum/threads/266681-CIP-Kyubu
Materiaal keuze is ook van belang want bijvoorbeeld triplex is lastiger te bewerken dan aluminium over het algemeneen.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 16:24 ]
Waarom zou 't niet passen.
Als je 't op maat zaagt hoeft het toch neit groter te zijn dan het moederbord?
^thisTERW_DAN schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:56:
Waarom zou 't niet passen.
en met casemodden kan je altijd je fans passend maken ^^
Je moet sowieso gaten in die dekplaat maken voor de sloten, socket, geheugen enzo. Dan kunnen er ook wel een paar gaatjes bij voor de fan headers. Verder zit er geen fan in 'n kast die nagenoeg tegen het mobo aan komt. En mocht dat tóch zo zijn dan is óók daar zó een uitsparing voor gemaaakt. Eventuele mensen met 'twee linker handen' mogen er dan heus wel iets langer over doen. No problem.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Ga gaten maken voor de waterkoeling en laat 'm niet de zijde met PCI en PCIe slots bedekken, ga 'm zo maken dat ie boven de RAM blijft. Aangezien het geperforeerd is zitten er al luchtdoorlatende gaten in. Maar ik had het bijvoorbeeld over de fan aan de achterkant en bovenkant die wel heel dicht bij elkaar in de buurt komen en niet veel ruimte overlaten voor bevestiging...Maar ik kijk wel of het lukt
je kan toch zegmaar een inham uitzagen bij het plexiglas of wat je gaat gebruiken bij waar de fan zit, want het lijk nu net of je fan over je mobo heen hangt, daar zie je dan uiteindelijk niks van lijkt mij?Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:30:
Ga gaten maken voor de waterkoeling en laat 'm niet de zijde met PCI en PCIe slots bedekken, ga 'm zo maken dat ie boven de RAM blijft. Aangezien het geperforeerd is zitten er al luchtdoorlatende gaten in. Maar ik had het bijvoorbeeld over de fan aan de achterkant en bovenkant die wel heel dicht bij elkaar in de buurt komen en niet veel ruimte overlaten voor bevestiging...Maar ik kijk wel of het lukt
| = fan 1.
- = fan 2
[ ] = mobo
---
| [ ]
Zo zit het ongeveer, ik denk dat ik gwoon een verkeerd gevoel heb en er wel ruimte is. Maar bedankt voor de hulp
...Het is me ook net gelukt om de stroomkoppeling naar mijn mobo achterlangs te lijden, was erg lastig...Is namelijk ietwat kort. Maar, hoe sluit ik de topic?
- = fan 2
[ ] = mobo
---
| [ ]
Zo zit het ongeveer, ik denk dat ik gwoon een verkeerd gevoel heb en er wel ruimte is. Maar bedankt voor de hulp
Moet niet al te lastig zijn als je em boven het ram laat, met stukken draadeind kan je de cover op afstand van je mobo houden.
Ik heb dit in mn HTPC zitten:

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Oh wow da's mooi...Dacht zelf gewoon aan een plaat, misschien dicht aan een kant, die je in een sleuf in je kast schuift, zodat je ook nieuwe covers kan inzetten met gemak.Meelobee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:07:
Moet niet al te lastig zijn als je em boven het ram laat, met stukken draadeind kan je de cover op afstand van je mobo houden.
[afbeelding]
Pagina: 1