Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat er hier leden zijn die al bekend zijn met het concept (we hebben in het AD gestaan en zijn op de radio geweest)

Wat we hebben gedaan is een Ambulance omgebouwd tot reparatiestation. Hiermee gaan we markten en standplaatsen af of komen we aan huis. Hiermee bieden we een snelle service bij de klant zelf in de buurt.

Even een foto, is wel zo leuk:
Afbeeldingslocatie: https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/s720x720/528923_418791708197768_1790983200_n.jpg

Het gaat prima en we krijgen er steeds meer vergunningen bij.
We willen het concept nu verder gaan uitbreiden en zijn op zoek naar een reparatie expert. We willen dit op zo'n manier indelen dat diegene ook een percentage winstuitkering van het bedrijf krijgt om zo de motivatie tot een max te krijgen!

We willen iemand die repareren ook echt als een hobby en leuk werk ziet.
Misschien dat er hier iemand op het forum is die dit ziet zitten?!

Het is trouwens in de regio Rotterdam.

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 21:37
Super concept. Is er een website waarop je kan zien waar je staat. Als je eens in Rotterdam Noord of omgeving bent wil ik wel eens komen kijken.

Het leven is te kort om te testen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Beneveerg!

Ja we hebben een website met daarop een korte planning, huidige monteur is nu op vakantie dus het is even rustig.
Het meest dichtbij is denk ik Barendrecht, daar hebben we een vergunning, voor de rest zitten we meer richting de eilanden omdat daar de vraag het hoogste is.

Ik zal de website niet noemen vanwege het mogelijke 'spam gehalte' maar als je goed kijkt op de foto zou je er uit moeten komen ;)

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Op welke soort gebieden zoek je een reparatie expert?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Lip schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:40:
Op welke soort gebieden zoek je een reparatie expert?
gezien de naam, gok ik smartphones :P

goed concept btw. Nu lopen een hoop mensen rond met een kapot scherm ofzo, omdat het opsturen ter reparatie betekent dat je je telefoon een maand kwijt bent. Terwijl de reparatie zelf eigenlijk zo gedaan is (als je de onderdelen op voorraad hebt).
ook updaten van telefoons (vooral android 2.3) is voor veel mensen net latijn.

[ Voor 46% gewijzigd door RocketKoen op 15-08-2013 14:44 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
We hebben kennis nodig op het gebied van de meest voorkomende smartphones, dus voornamelijk Apple/Samsung/Blackberry en dan op hardwarematig en softwarematig gebied.

@RocketKoen,
Ja dat is precies wat wij dachten, je telefoon kwijt zijn is gewoon ondenkbaar geworden.
Daarop spelen wij dus in, door je telefoon te repareren terwijl de klant zijn standaard boodschappenronde doet.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 14:53 ]

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Gvd, ik heet echt Danny Blind geloof ik. :P
Ik denk dat iemand met een elektrotechnische achtergrond en een gezond boerenverstand, het een eind kan schoppen i.c.m. de googlematic, als dat geen probleem is kunnen we misschien rond de tafel gaan zitten.
Geniaal concept trouwens!

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Topicstarter
Haha, nou ik was ook niet erg specifiek in de omschrijving.. :P

Maar goed, Ik ben het zeker met je eens.
Ervaring is gewenst wat betreft het diagnose stellen, wat het werk een stuk efficiënter maakt.
Maar alles is te leren en als je elektrotechnisch / probleemoplossend denkt, dat is het belangrijkste.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Werving is op GoT niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.