Hallo iedereen!
Gezien mijn Sony Vaio het leven heeft gelaten, ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Hieronder mijn vereisten + informatie. Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Dagelijks surfen,
- Office-toepassingen,
- Films bekijken,
- Games spelen, al is dat het belangrijkste.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik heb een budget opgesteld van maximum 1300 EUR.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Grootte van het scherm maximaal 15"
17" is niet draagbaar genoeg.
Lievere een dunnere laptop ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb geen bepaalde voorkeur qua merk. De buitenkant moet er wel ook mooi uitzien, want het oog wil ook wat. Daarom vind ik persoonlijk (maar dat is dan smaak) Acer, MSI enzo minder mooi.
Mijn voorstel
pricewatch: Asus N56VB-S4054H
pricewatch: Asus N76VZ-V4G-T1240H
pricewatch: HP Envy dv7-7304ed
Ik zou voor 1 van deze laptops gaan, gezien ze alledrie een i7 processor hebben + Nvidea Geforce grafische kaart.
Ook het aantal RAM is voldoende voor een paar jaar. Ik zoek vooral een laptop die meekan voor een paar jaar & die soepel blijft draaien.
Sla ik hier nu volledig de bal mis? Hopelijk kunnen jullie me meer helpen qua aankoopadvies voor mijn laptop. Alle suggesties zijn welkom + eventueel bijkomende informatie.
Alvast bedankt!
Gezien mijn Sony Vaio het leven heeft gelaten, ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Hieronder mijn vereisten + informatie. Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Dagelijks surfen,
- Office-toepassingen,
- Films bekijken,
- Games spelen, al is dat het belangrijkste.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik heb een budget opgesteld van maximum 1300 EUR.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Grootte van het scherm maximaal 15"
17" is niet draagbaar genoeg.
Lievere een dunnere laptop ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb geen bepaalde voorkeur qua merk. De buitenkant moet er wel ook mooi uitzien, want het oog wil ook wat. Daarom vind ik persoonlijk (maar dat is dan smaak) Acer, MSI enzo minder mooi.
Mijn voorstel
pricewatch: Asus N56VB-S4054H
pricewatch: Asus N76VZ-V4G-T1240H
pricewatch: HP Envy dv7-7304ed
Ik zou voor 1 van deze laptops gaan, gezien ze alledrie een i7 processor hebben + Nvidea Geforce grafische kaart.
Ook het aantal RAM is voldoende voor een paar jaar. Ik zoek vooral een laptop die meekan voor een paar jaar & die soepel blijft draaien.
Sla ik hier nu volledig de bal mis? Hopelijk kunnen jullie me meer helpen qua aankoopadvies voor mijn laptop. Alle suggesties zijn welkom + eventueel bijkomende informatie.
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 14:08 ]