Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig bij aankoop multimedia-laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Gezien mijn Sony Vaio het leven heeft gelaten, ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Hieronder mijn vereisten + informatie. Hopelijk kunnen jullie mij helpen?

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Dagelijks surfen,
- Office-toepassingen,
- Films bekijken,
- Games spelen, al is dat het belangrijkste.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik heb een budget opgesteld van maximum 1300 EUR.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Grootte van het scherm maximaal 15"
17" is niet draagbaar genoeg.
Lievere een dunnere laptop ook.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb geen bepaalde voorkeur qua merk. De buitenkant moet er wel ook mooi uitzien, want het oog wil ook wat. Daarom vind ik persoonlijk (maar dat is dan smaak) Acer, MSI enzo minder mooi.

Mijn voorstel
pricewatch: Asus N56VB-S4054H
pricewatch: Asus N76VZ-V4G-T1240H
pricewatch: HP Envy dv7-7304ed

Ik zou voor 1 van deze laptops gaan, gezien ze alledrie een i7 processor hebben + Nvidea Geforce grafische kaart.
Ook het aantal RAM is voldoende voor een paar jaar. Ik zoek vooral een laptop die meekan voor een paar jaar & die soepel blijft draaien.

Sla ik hier nu volledig de bal mis? Hopelijk kunnen jullie me meer helpen qua aankoopadvies voor mijn laptop. Alle suggesties zijn welkom + eventueel bijkomende informatie.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 14:08 ]

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Als ik zou moeten kiezen uit deze 3 laptops, dan de N56 all the way. Koop van het geld wat je over hebt een rappe SSD en je hebt een prachtige laptop met een degelijke bouwkwaliteit. Die 17" heeft wel de subwoofer geloof ik. De HP is op de meeste fronten minder dan de Asus, en nog duurder ook.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reactie! ;-)

En buiten die 3 laptops die in aangaf? Zou je nog andere suggesties hebben?

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Check anders ook eens de meest recente BBG, daar kun je al veel info vinden. Ik schat dat er binnenkort weer een nieuwe BBG komt trouwens.

De Sony S15 met ips scherm is hier heel vaak aangeraden, net als de N56. De Y500 van Lenovo staat ook goed aangeschreven. De xps lijn van Dell is mooi om te zien maar voor dat geld zijn er betere alternatieven.