Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:01
Ik zie op dit forum meerdere glasvezel topics. Toch blijft het lastig de 'beste' te kiezen, daar Wisper helaas bij ons niet (meer) levert.

Hoe dan ook, ik zie vooral klachten over overstappen, tv beeld, een slechte decoder etc.

Echter is zie haast nooit storingen voorbij komen aangaande het internet signaal. Is glasvezel ALS het eenmaal werkt, echt stabiel? Of komen daar storingen ook gewoon voor zoals met kabel?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31

Nakebod

Nope.

Same als kabel wat mij betreft. Storing kan altijd, overal. Daar maakt het medium niet voor uit.
Overstappen hoeft niet echt een probleem te zijn als je van kabel/adsl naar glas gaat, dat is (vooralsnog) voornamelijk een probleem als je tussen glas-glas overstapt.

Afgelopen jaar misschien 1x even geen internet gehad, dat ik het gemerkt heb tenminste. Zal met kabel niet veel anders geweest zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Ik neem tv af bij Ziggo vanwege de kwaliteit en heb voorheen ook internet via hun gehad.

Internet neem ik af bij XS4ALL op glas 100/100. Nog nooit uitval gehad, maar wel vorige week voor het eerst een flinke dip in de snelheid voor enkele dagen. Ik hield nog maar 7 Mbit/s over beide kanten op. Gelukkig bleef de verbinding het wel doen en is het na twee dagen opgelost.

Denk net als Nakebod dat het bij alle aanbieders op elk medium wel eens voorkomt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 15:49 . Reden: typo ]

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11 22:31
Hier ook: TV via Ziggo, Internet via glasvezel Tweak Blauw 200/200 en telefoon via KPN ISDN.
Ik heb nu ondertussen denk ik wel 5 jaar Glasvezel, misschien 2x 2 uur geen internet gehad door storing van de provider. (Grote stroomstoringen niet mee gerekend)

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 15:22
Ik heb KPN standaard 100/100 en tot nu toe nog geen storingen ondervonden. Ook wat iedereen zegt dat het beeld heel slecht is bij KPN vind ik persoonlijk heel erg meevallen. Nou ben ik natuurlijk geen andere aanbieder van tv gewend maar ik kan mij er niet aan storen.

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...