Photoshop & Webdesigner Magazine

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 07:53
Ik wil mijn kennis van Photoshop en Webdesign kennis een beetje opkrikken. Nu zag ik dat er 2 tijdschriften hiervoor bestaan namelijk 'Photoshop magazine' en 'Webdesigner magazine'.

Mijn vraag aan jullie is het zinvol om deze tijdschriften aan te schaffen? Staan hier veel nuttige tips en weetjes in? Heeft iemand deze tijdschriften al eens gekocht en zo ja, wat vond je hiervan, wat is jou ervaring met een van deze twee bladen?

Verwijderd

Zoals bij elk boekje (computer of niet) zullen niet alle 12 issue's in een jaar even interessant wezen. Het ligt aan jouw kennis en niveau of je het nuttig vind of überhaupt kan begrijpen. Veel van deze bladen zijn vrij duur maar geven je wel dagen lees plezier en later een naslag werk. Als test zou ik er gewoon een kopen i.p.v. direct een abbo te nemen :) Het doel van deze twee bladen is ook compleet verschillend natuurlijk dus je kan geen appels met peren vergelijken. Er zijn online best veel PS / Webdesign info sites te vinden maar deze tijdschriften geven vaak meer informatie waar je dan uiteindelijk ook iets voor betaald. De volgende optie zou zijn om info boeken te kopen die velen malen duurder zijn natuurlijk en niet alle nieuwtjes aan het ligt brengen, het is puur een info blad voor enthousiaste en PRO's..... Ook zal er voor elk groot werk gebied een blad komen puur omdat het winstgevend is wat niet altijd voldoet aan de wensen van de lezer...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit heeft niets met SF te maken. Ook is het iets waar je zelf eerst naar kunt kijken. Ga eens naar een boekwinkel en blader ze door :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.