Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[bug] Admanager laadt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi devvers :)

Mijn admanager in V&A laadt niet. Hij blijft gewoon staan op een leeg wit scherm. Dit gebeurt in elke browser en ik heb mijn cookies en geschiedenis natuurlijk al gewist. Ook gebruik ik geen adblocker. Het lukt op geen 1 andere computer en ik heb het geprobeerd met windows 7 en windows 8.

Please help!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je er nog steeds last van? Bij mij opent hij http://tweakers.net/aanbod/admanager/ zonder problemen.

Desktop | Server | Laptop

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Gebruik je heel toevallig een Adblocker en heb je ons niet op de whitelist staan?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Volgens zijn TS gebruikt hij die niet :p
Ik zie alleen nu dat je zegt 'op geen 1 andere computer', iets van een proxy ofzo er tussen zitten? Zitten al die computers op hetzelfde netwerk en is dat eventueel je eigen netwerk?

[ Voor 15% gewijzigd door Rupie op 15-08-2013 18:29 ]

Desktop | Server | Laptop

• Misha
:+ daar las ik helemaal overheen

Verwijderd

Topicstarter
Dit was mijn fout :+

Op de 1 of andere manier draaide er ook op deze computer een adblocker. Maar hij staat op de 1 of andere manier niet in de taakbalk, zoals bij mijn andere computer!

Het is dus opgelost.

Ga trouwens vooral zo door met Tweakers, blijft een heerlijke site om op te komen. :D

• Misha
Toch nog gelijk ;)

Vergeet ons niet te whitelisten. Zonder de inkomsten van advertenties zal het vlug afgelopen zijn met Tweakers :)

Verwijderd

Topicstarter
Al gedaan, daarom deed die het nu!

• Misha
Top!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.