Tweakers,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met een probleem waar ik inmiddels geen oplossingen meer voor kan bedenken.
Ik heb een tijdje geleden van een medetweaker een setje overgenomen als test mediacenter:
Asus F1A75-I Deluxe
A6-3500
Corsair Vengeance CMZ4GX3M2A1600C9
Deze heb ik aangevuld met de volgende behuizing :
Cooler Master Elite 100 (met ingebouwde 150w voeding)
Als harddisk even 1,5tb samsung disk gebruikt. ( OS Win 7 x64)
Het Probleem : Zo gauw als ik maar iets van AMD/ATI drivers installeer blijft m'n scherm zwart na de bios.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd :
Als ik geen drivers installeer, kom ik netjes in windows. Maar heb ik maar een maximale resolutie van 1200x1600.
In mijn zoektocht naar de oplossing ben ik iemand tegengekomen die exact hetzelfde probleem had : http://www.tomshardware.c...lack-screen-driver-update
Hij heeft het kunnen oplossen door de boel in een andere kast te bouwen.
Uit de kast gebouwd, maar dit heeft ook geen effect.
Ik weet het niet meer.... hopelijk heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad en weet nu de oplossing
Alvast bedankt,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met een probleem waar ik inmiddels geen oplossingen meer voor kan bedenken.
Ik heb een tijdje geleden van een medetweaker een setje overgenomen als test mediacenter:
Asus F1A75-I Deluxe
A6-3500
Corsair Vengeance CMZ4GX3M2A1600C9
Deze heb ik aangevuld met de volgende behuizing :
Cooler Master Elite 100 (met ingebouwde 150w voeding)
Als harddisk even 1,5tb samsung disk gebruikt. ( OS Win 7 x64)
Het Probleem : Zo gauw als ik maar iets van AMD/ATI drivers installeer blijft m'n scherm zwart na de bios.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd :
- Nieuwe drivers, oude drivers, alleen de drivers, complete packages
- Windows opnieuw installeren
- Geheugen wisselen, maar 1 vd 2 bankjes gebruiken
- Andere voeding getest
- Via DVI aansluiten ipv HDMI
- Met settings in de bios spelen
Als ik geen drivers installeer, kom ik netjes in windows. Maar heb ik maar een maximale resolutie van 1200x1600.
In mijn zoektocht naar de oplossing ben ik iemand tegengekomen die exact hetzelfde probleem had : http://www.tomshardware.c...lack-screen-driver-update
Hij heeft het kunnen oplossen door de boel in een andere kast te bouwen.
Uit de kast gebouwd, maar dit heeft ook geen effect.
Ik weet het niet meer.... hopelijk heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad en weet nu de oplossing
Alvast bedankt,
[ Voor 9% gewijzigd door slayerrp op 17-08-2013 00:21 ]