CAIW Hendrik Ido Ambacht

Pagina: 1
Acties:

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:03
Op het moment zit ik bij Tweakdsl en op zich redelijk tevreden.
Sinds kort heeft CAIW, CAI HIA overgenomen en bieden ze natuurlijk ook internet aan.
Ik heb jaren geleden een abonnement gehad bij CAI Ambacht, maar daar met ruzie weg gegaan.
Veel last storingen en een meningsverschil over FUP :).
De vragen:
Mensen last van storingen?
Ik verstook gemiddeld ergens tussen de 500gb en 1TB per maand, gaat dit bij CAIW een probleem worden?
Ik heb ze hier na gevraagd, maar kreeg een standaard niets concreets zeggend mailtje retour.
Kan niet vinden wat de retentie tijd is van de newsgroepen van CAIW en wat vinden jullie van de newsgroepen van CAIW?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Meningen zijn verdeeld maar ik ben tevreden. Volgens mij is de retentietijd 900 dagen, verder nooit geen problemen voor 5,08 per maand onbeperkt.

Je moet dan wel de hoogste abo nemen bij Caiway dan is je gebruik toegestaan. Bij een laag abo kunnen ze hier wat van zeggen.

Ps ik weet niet hoe stabiel kabelinternet van Caiway is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Txs voor je reply, 900 dagen is meer dan zat en eventueel zijn er natuurlijk nog andere pay newservers.
Uhh, je laatste opmerking vat ik niet, heb je vaak laatst van storingnen?

Edit:
Knoop door gehakt en gisteren de alles in 1 relax besteld via de telefoon.
Had het alleen wel netjes gevonden als ik op zijn minst een bevestiging mailtje had gekregen oid.
We gaan het zien, ook of ze goed en netjes mijn adsl abonnement bij Tweakdsl opzeggen.

Edit 2:
Wel rap eigenlijk, gisteren, 22-08 de spullen al binnen gekregen.
Alles aangesloten en tot nu toe werkt alles als een zonnetje abo relax met 35Mb en 3.5Mb up en krijg de volle snelheid zo te zien.
Wat me wel wat tegen viel is dat tijdens het afsluiten van het abonnement, mij werd verteld dat zij (Caiway) mijn oude abo bij Tweakdsl zouden opzeggen.
Helaas, de dame die ik gisteren aan de lijn had, vertelde mij een ander verhaal en dat zij alleen zorg droegen om mijn telefoonnummer over namen.

Edit 3:
Tot nu toe loopt alles nog steeds als een zonnetje.
Wel hebben ze morgen (11-09) onderhoud, we gaan zien hoe dat afgehandeld wordt.
Het is me wel opgevallen dat er minder nieuwe spots in Spotnet binnen komen dan in bv FTD world.
Iemand enig idee?

[ Voor 90% gewijzigd door Rhodan op 10-09-2013 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Oke, voor degene die het interessant vinden.
Nu dus een goede maand bij Caiway en voor nu blij dat ik overgestapt ben.
Snelheid is prima, je krijgt wat je besteld.
Laatste maand, om het wat uit te proberen, tussen de 500 en 600Gb aan data gegenereerd en niets te horen gekregen of geknepen.
1x gepland onderhoud en niets van gemerkt en voor de rest geen down time gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Hmm, sinds zaterdag ochtend geen internet of voip.
Zaterdag ochtend helpdesk gebeld, zij kunnen niets doen en ze hebben de storing genoteerd en doorgezet naar de technische dienst.
Vandaag, maandag nog maar eens gebeld, sta nog steeds door gezet naar de technische dienst en daar is het tot op heden nog steeds bij gebleven.
Jaren bij Tweakdsl gezeten en ik geloof dat ik toen 1x een 1/2 dag downtime heb gehad....

Edit 14-01-2014.
Net een telefoontje gekregen dat het weer up and running was.
Foutje in een configuratie file-tje op hun centrale.......
Kans op herhaling zou zo goed als nihil zijn, we shall see.

[ Voor 19% gewijzigd door Rhodan op 14-01-2014 11:09 ]