Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De nieuwe Nexus 7: de beste kleine tablet

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
Op de pagina "Android 4.3: hoe staat het OS ervoor?"

Staat deze tekst: Wellicht gebeurt dit bij de volgende Android-versie, dit die najaar verwacht wordt.

Dat moet natuurlijk zijn: Wellicht gebeurt dit bij de volgende Android-versie, die dit najaar verwacht wordt.

:)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:26

WoutF

Hoofdredacteur
Fixed :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46

Cyphax

Moderator LNX
Effe iets anders. Moet je op pagina 4 eens klikken op die testcombo's. Die werken op een enkele na allemaal niet:
Je hebt een testcombo opgevraagd die niet, niet meer of nog niet bestaat.
Ze zullen wel gegenereerd worden, maar zo ziet het er niet uit.

(Wat ik eigenlijk wilde doen is kijken wat de prijzen van de Sony Xperia Tablet Z zijn, maar daarvoor moet ik zo te zien gaan zoeken? Zelfs op de pagina achter die link kom ik daar niets van tegen. Misschien kunnen jullie daar eens naar kijken want op dit vlak kan de UX een flink stuk opgeschroefd worden.)

[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 15-08-2013 09:34 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:13
Cyphax schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:33:
Effe iets anders. Moet je op pagina 4 eens klikken op die testcombo's. Die werken op een enkele na allemaal niet:

[...]

(Wat ik eigenlijk wilde doen is kijken wat de prijzen van de Sony Xperia Tablet Z zijn, maar daarvoor moet ik zo te zien gaan zoeken? Zelfs op de pagina achter die link kom ik daar niets van tegen. Misschien kunnen jullie daar eens naar kijken want op dit vlak kan de UX een flink stuk opgeschroefd worden.)
De benches staan nog onder nda gok ik. Wout moet dat even uitvinken, dan kan iedereen ze zien ;)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Cyphax schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:33:

[...]

Die stonden idd nog onder embargo. Moet nu wel werken.

Er is momenteel nog geen goede koppeling tussen producten in de Pricewatch en de Benchmark-database. Vanuit de redactie willen we dat al heel lang, maar we hebben maar een beperkt aantal devvers en aan andere aspecten van de site moet ook gesleuteld worden.

De snelste manier om een prijs op te zoeken is trouwens door naar boven te scrollen en - in dit geval - 'tablet z' in het zoekveld te tikken. Je krijg in de suggestiebox dan meteen de prijs te zien :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46

Cyphax

Moderator LNX

Saved by the buoyancy of citrus

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Zouden nu moeten werken