Toon posts:

Kan games niet draaien op hoge graphics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu mijn pc zo'n 8 tot 10 maanden, ik kamp al even met dit probleem, ik kan games niet op hoge graphics draaien, mijn drivers heb ik al geupdated, ik denk ook niet dat er een probleem is met mijn hardware, hopelijk kan iemand mij hier bij helpen, alvast bedankt.

Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz
Ram: 8.2 GB
AMD Radeon HD 7570

• Ordieee
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-11-2025
Je kan de games niet op hoge settings draaien omdat je gewoon geen GPU hebt die daarvoor bedoeld is...

Al kan je misschien wat specifieker zijn met welke games je speelt, en of je dat vroeger wel kon.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Welke games speel je op welke settings en hoeveel fps haal je daarbij?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
Het belangrijkste onderdeel van een gamesysteem is de videokaart.
En juist daar heb jij op bezuinigd. En daarom kun je spellen niet goed draaien op hoge graphics.
Google maar eens op "HD 7570 benchmark"

Er zijn best budget kaarten die goed presteren (zie de best buy guide). Maar de HD7570 hoort daar niet bij. Enorm slechte kaart voor het geld.

[ Voor 26% gewijzigd door RocketKoen op 15-08-2013 02:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs Lord of the rings online kan ik niet op ultra spelen, ik haal gemiddeld zo'n 73 fps

Verwijderd

Topicstarter
En oudere games zoals Battlefield bad company 2 ook niet, dit zou toch moeten lukken normaal, ookal heb ik niet zo' n goede videokaart?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

mmmh 8.2GB ram? En een 7570 is niet echt om naar huis te schrijven, je had eigenlijk beter voor een 7770 gegaan maarja das nu te laat.

73fps is toch genoeg? Ik haal in TF2 met mijn 6870 soms maar 50fps gemiddeld (hangt af van welke map en hoeveel spelers erin de buurt zijn)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te vermelden, de videokaart is 2gb, blijkbaar is er ook een versie van 1 gb.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Speelt geen rol, chip is traag.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Videogeheugen en processor zijn niet zo belangrijk.
Je videokaart is niks ten opzichte van je processor (welke flinke overkill is).

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
Precies, de videokaart is gewoon veel te traag. Zonder een betere kaart is het onmogelijk om betere prestaties te krijgen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Topicstarter
Welke videokaart raden jullie me dan aan? ik ben een leek qua computers

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
Wat voor voeding heb je?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Bij deze kaart wordt 450 Watt aanbevolen jij het 460 voor 150 euro (GTX 650 Ti Boost)
pricewatch: MSI N650Ti-2GD5/OC BE

Voor deze kaart heb je precies hetzelfde Wattage die is 175 euro (GTX 660)
pricewatch: MSI N660 TF 2GD5/OC

Ik kon alleen niet vinden welke aansluitingen je voeding heeft Graag zelf kijken of je een 6 pin connector heb.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-01 07:54
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 02:44:
En oudere games zoals Battlefield bad company 2 ook niet, dit zou toch moeten lukken normaal, ookal heb ik niet zo' n goede videokaart?
BF BC2 is dan ook geen lichte game. Het mag dan wel "een oudere game" zijn, maar het was wel 1 van de zwaarste uit zijn tijd en is nog steeds zwaarder dan de nieuwste call of duties e.d.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 02:42:
Zelfs Lord of the rings online kan ik niet op ultra spelen, ik haal gemiddeld zo'n 73 fps
Zolang je boven de 60 FPS haalt is het gewoon goed hoor.
30 tot 60 FPS telt als "speelbaar". Consoles halen dat ongeveer.
Onder de 30 FPS is slecht en hoog tijd om een nieuwe videokaart te kopen of je settings lager te zetten.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1