Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gmail map Verzonden Berichten verschijnt niet meer in WLM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Vandaag wilde ik een eerder verzonden bericht nazoeken om bij een mailtje te voegen. Ik gebruik al een lange tijd Gmail als IMAP via Windows Live Mail. Je hebt dan het account toegevoegd aan WML en dan is er een map Gmail waar dan submappen instaan. Daar staat nu nog Alle berichten, Prullenbak en Spam. Voorheen stond daar ook verzonden berichten op, nu niet meer.

Hoe krijg ik die weer terug? Hij staat nog wel online bij gmail. En de mails die ik vandaag heb verstuurd zijn ook gewoon online opgeslagen. Dus die instellingen lijkt niks mee aan de hand. Ik heb het account in WML al verwijderd en opnieuw toegevoegd, folder list vernieuwd, maar hij komt niet meer naar voren.

Is het een vaste nieuwe instelling van Gmail? Of kan ik de mail toch terugkrijgen? Of als het een WML issue is, wat zijn betere alternatieve programma om Gmail, hotmail en reguliere mail in één te krijgen.

TnX!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Hier ben ik een paar uur geleden ook mee bezig geweest. Iedere keer bij het vernieuwen van de lijst met IMAP-mappen in WLM kreeg ik ook een andere lijst maar telkens ontbrak die map. De laatste wijzigingen die ik doorvoerde om de map met verzonden berichten weer zichtbaar te maken waren:
-Het instellen van de basismap in WLM als [Gmail].
-Via de instellingenpagina van Gmail de map 'Alle berichten' als niet-zichtbaar te maken voor IMAP.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden! Enige dat ik eigenlijk maar hoefde te doen was onder labels aanvinken dat hij zichtbaar werd. Probleem was vooral dat je daarvoor naar rechts moest scrollen omdat die instelling buiten beeld viel. Lekker handig....Anywayz, hij werkt weer. Nu een uurtje wachten totdat alle berichten weer gedownload zijn. Want had account verwijderd uit WLM. "Alle berichten" is bij mij ook nog gewoon zichtbaar.

Ach ja, het houd je van de straat.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op het werk gebruiken we Google Apps met mail e.d. en heb bij alle aparte mailboxen het label "Alle berichten" uitgeschakeld voor weergave in IMAP. Reden hiervoor is dat je alle mailtjes dan 2x hebt. Leuk met een mailbox van 30 GB, heb je 60 GB aan mail op je HDD. 8)7 |:(

Commandline FTW | Tweakt met mate