Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerder vandaag een SAPPHIRE HD 6450 1GB DDR3 gekocht en in mijn computer geplaats, mijn stekker vijn mijn beeldscherm zit ook in die van de nieuwe video kaart, maar elke keer als ik een game wil starten, Teamfortress 2, Battlefield heroes, lopen die programma's vast of doen het gewoon niet, is dit een veel voorkoment probleem of heb ik een fout gemaakt met het instaleeren? hier zijn mijn PC spec's http://speccy.piriform.com/results/0XkJNTBEMx26jMKUvOgxe84

je kan zien dat hij wel wel aangesloten!

Alvast bedankt! Remco. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:20

Kraz

Saving the world

1. Je lijstje heeft niet zoveel zin in dit soort situaties 90% is niet van toepassing voor dit probleem.
2. Heb je alles OK aangesloten qua stroomkabels?
3. Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kraz247 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:30:
1. Je lijstje heeft niet zoveel zin in dit soort situaties 90% is niet van toepassing voor dit probleem.
2. Heb je alles OK aangesloten qua stroomkabels?
3. Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd?
Het is een losse videokaart, die ik er dus normaal niet in had zitten, ik heb geen stroom kabel gesignaleerd, dus toen ik me pc aan deed en de CD die er bij zat heb ingedaan is er niks gebeurt, de CD werd niet herkend, ik zal nog een keer de gebruiks handleiding doorlezen in het geval dat ik iets heb gemist.

IK weet niet zo veel van Computers erg bedankt dat je de tijd neemt om mij te helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees nu net dat ik in opdrachts propt D;/LAUNCH moet typen, echter als ik dat doe krijg ik ''het systeem kan het opgegeven station niet vinden'' en de CD word niet herkent :S ik raak nu echt in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 23:12
Niet vervelend bedoeld, maar ik denk dat het handiger is om er iemand bij te vragen die iets meer ervaring heeft met dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:00
download is de catalyst software suite en installeer elk onderdeel.
hij is hier te vinden.

http://support.amd.com/us...es/radeonaiw_win8-32.aspx

gewoon de bovenste en dan rechts op download drukken en installeren maar.

daarnaast geef ik ook een advies om er maar iemand naar laten te kijken die er meer van weet.
Pagina: 1