Zoals in de TT al aangegeven staat ben ik momenteel ZZP-er(filmindustrie). Ik ben hier vanuit mijn opleiding ingerold, vanwege de schaarsheid aan banen in mijn werkveld. Zo kon ik toch een boterham verdienen en relevante werkervaring op doen. Echter heb ik nooit bewust voor het ondernemerschap gekozen. De najagen van opdrachten, netwerken, constant achter facturen aangaan, het ligt mij niet zo. Daarom heb ik altijd reageert op de schaarse vacatures in mijn werkveld. Ik heb een mooi portfolio opgebouwd en heb een goede skillset. Ik ben deze week op twee sollicitatiegesprekken uitgenodigd
Eerste gesprek verliep bijzonder lekker. Tof bedrijf, leuke mensen etc. Het salaris is ook ter spraken gekomen. Omdat ik altijd als ZZP-er heb gewerkt tot nu toe heb ik geen idee wat gangbaar is. Mijn huidige dagprijs is €400,- ex BTW. Het gaat om een functie als tv editor. In deze tak van sport heb ik geen ervaring. Het voorstel dat we nu een beetje globaal besproken hebben is €1300,- netto, vakantiegeld, 13e maand en lease auto(40u p/w). Salaris zal snel groeien als ik beval. Is dit(in algemene zin) een acceptabel voorstel? Ik ben 25 jaar heb een HBO diploma en 4 jaar ZZP en freelance werkervaring, maar niet specifiek in de tv wereld. Benieuwd wat ze mij morgen te bieden hebben.

Eerste gesprek verliep bijzonder lekker. Tof bedrijf, leuke mensen etc. Het salaris is ook ter spraken gekomen. Omdat ik altijd als ZZP-er heb gewerkt tot nu toe heb ik geen idee wat gangbaar is. Mijn huidige dagprijs is €400,- ex BTW. Het gaat om een functie als tv editor. In deze tak van sport heb ik geen ervaring. Het voorstel dat we nu een beetje globaal besproken hebben is €1300,- netto, vakantiegeld, 13e maand en lease auto(40u p/w). Salaris zal snel groeien als ik beval. Is dit(in algemene zin) een acceptabel voorstel? Ik ben 25 jaar heb een HBO diploma en 4 jaar ZZP en freelance werkervaring, maar niet specifiek in de tv wereld. Benieuwd wat ze mij morgen te bieden hebben.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7