Toon posts:

Kdbsync.exe werkt niet meer?.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Ati Radeon 2600Hd videokaart en nu heb ik een update gedaan van de amd catalyst sofware
versie 13.1 maar nu ik opstart krijg ik deze melding te zien 'kdbsync.exe werkt niet meer' Wat is dat van melding?.
Verder schijnt het allemaal wel te werken.
Ik heb een update gedaan omdat ik hoger in resolutie wil maar dat wil niet lukken ik heb een iiyama Prolite E2473HDS monitor die kan 1920x1080 aan maar ik kom niet hoger dan 1600x1200.Ik heb hem ooit wel hoger gehad maar op de een of andere manier lukt dat niet meer.
Ik heb Windows 7 64Bits.
Maar ik heb al eens eerder een update van de driver gedaan van deze videokaart en toe kwam ook deze melding,heb ik een systeem herstel gedaan toen was het weer goed maar nu lukt dat even niet.
Wat is dat toch met Amd of dit soort kaarten wat gaat er mis?.
William. :(

Verwijderd

Geen idee wat er mis is maar als eerste probeer je een nieuwe videodriver (verwijder de oude driver eerst compleet). Als dat niet werkt een driver cleaner app. zoeken en in de veilige modus alles verwijderen en opnieuw proberen. Ook hebben sommige drivers hulp programma's nodig zoals.Net frameworks of een geupdate chipset driver. Dus lees dit na in de notes en zorg dat er niks mist.
Probeer anders Windows wat op te schonen met Virus scanner, CCleaners, Windows update etc....Of overweeg een herinstallatie. Het is eventueel nog mogelijk dat de kaart defect is maar zou er niet direct vanuit gaan :)