Hallo mede tweakers,
Ik ben alweer een half jaar in het bezit van een nieuwe pc, maar ik vind het zo zonde dat het vrij donker in mijn kast is en daardoor mijn componenten niet kan zien.
Dus ik wilde graag verlichting gaan aanbrengen.
Ik ben natuurlijk eerst zelf gaan kijken wat ik graag wilde, maar nu blijf ik met een paar vraagjes zitten.
Als eerst weet ik niet precies of ik LED's wil of CCFL.
Het licht moet als een gehele gloed door de kast zijn en niet kleine stukjes, waar ik dus bang voor ben bij led.
Ook wil ik graag de verlichting willen regelen.
Dan is het niet zo zeer belangrijk de helderheid of kleur (rgb), maar meer dat ik het ook uit kan zetten.
Dit zodat ik ook 's nachts mijn pc kan aan laten staan voor de nachtelijke activiteiten
Na wat zoek werk kwam ik op 2 producten van NZXT
pricewatch: NZXT Hue
pricewatch: NZXT CB-LED20-BU 24x Blue LED Sleeve
Ik zou graag reactie willen van iemand die hierover ervaring heeft.
gr.
arjan
Ik ben alweer een half jaar in het bezit van een nieuwe pc, maar ik vind het zo zonde dat het vrij donker in mijn kast is en daardoor mijn componenten niet kan zien.
Dus ik wilde graag verlichting gaan aanbrengen.
Ik ben natuurlijk eerst zelf gaan kijken wat ik graag wilde, maar nu blijf ik met een paar vraagjes zitten.
Als eerst weet ik niet precies of ik LED's wil of CCFL.
Het licht moet als een gehele gloed door de kast zijn en niet kleine stukjes, waar ik dus bang voor ben bij led.
Ook wil ik graag de verlichting willen regelen.
Dan is het niet zo zeer belangrijk de helderheid of kleur (rgb), maar meer dat ik het ook uit kan zetten.
Dit zodat ik ook 's nachts mijn pc kan aan laten staan voor de nachtelijke activiteiten
Na wat zoek werk kwam ik op 2 producten van NZXT
pricewatch: NZXT Hue
pricewatch: NZXT CB-LED20-BU 24x Blue LED Sleeve
Ik zou graag reactie willen van iemand die hierover ervaring heeft.
gr.
arjan