Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Hopelijk ben ik hier goed bezig.

Ik heb enige tijd geleden een Acer Icona W510 gekocht. Ik vroeg aan de verkoper of ik daar een 3G dongle in kon pluggen maar die zei dat dit niet ging.
Ik kan dat echter moeilijk geloven.

Ik ben zou toch een 3G dongle aan te schaffen maar eerst wilde ik hier bij de kenners eens vragen of dat werkt of niet.
Ik heb heel wat gegoogled maar vind geen antwoord om mijn vraag.

Misschien is er hier iemand die ook zo'n tablet heeft en die het al eens geprobeerd heeft.

Elke reactie is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 17:56
Hiervoor hebben we topic reports voor uitgevonden.
Laat het modden maar over aan de moderators :)

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 15-08-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Maak hiervoor de volgende keer een TR aan ipv zelf te reageren.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 15-08-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:33
Aangezien de tablet over een volledig Windows 8 beschikt en een USB aansluiting heeft moet dat gewoon kunnen, de verkoper dacht misschien dat je vroeg naar ingebouwd 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Ik heb aan de verkoper gevraagd of ik een 3G dongel kon gebruiken.
Hij antwoorde, ofwel koopt ge een toestel dat 3G heeft ofwel een zonder 3G maar een dongel dat gaat niet meer. Vroeger ging dat wel zei hij maar dat hebben ze nu afgeschaft.
Ik zei, verkoop mij dat een Acer Icona W510 met 3G maar dat bestond niet zei hij, dan moest ik een iPad kopen.
Ik had het vermoeden dat die jongen niet goed op de hoogte was.
Misschien was het een vakantie werker. ;)
Enfin, ik deel uw mening maar die verkoper heeft mij toch aan het twijfelen gebracht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Normaal gezien zou dat gewoon moeten werken, ik zou niet weten waarom niet.

• onkeltje
Ik heb mij ingeschreven en mijn W510 geregistreerd bij Acer.
Ik ben daar op zoek gegaan naar update voor mijn W510 maar niets kunnen vinden. Ik heb mij aangemeld en de serienummer van mijn apparaat ingegeven.
Het enig wat ik rijg is;"Service not available".
Tja daar sta ik dan.

Ik heb al een hele tijd problemen met mijn toetsenbord, het reageert niet echt goed en mijn touchscreen is ook niet voor over naar huis te schrijven.

Nu werkt de blauwe Fn + Zz toets ook niet meer.
Die toets zou dienen om het apparaat in slaapstand te zetten maar dat gaat plots niet meer.
Alle andere toetsen in combinatie met de blauwe Fn toets werken wel goed.

Ik vind het erg jammer dat ik geen gehoor vind bij Acer en dat ik hier nog eens om hulp vraag.
Enfin, ik wil eigenlijk gewoon weten of hier nog mensen last hebben van het touchscreen en het toetsenbord.
Als ik de enge ben en hier geen oplossing vind moet ik het apparaat binnen brengen voor nazicht.
Ik zit nog altijd binnen de garantie periode.

Toch bedankt voor iedere hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Hallo, het is ondertussen toch wel enige tijd geleden dat ik hier nog was.
Ik zit eigenlijk met een probleem waar ik zelf nog geen oplossing voor gevonden heb.
Misschien kan iemand mij hier toch helpen.

Ik ben na al die tijd toch nog zeer tevreden over mijn W510 toestel maar weet iemand hoe je dat kan open maken.
Ik zou namelijk graag eens willen zien of daar een grotere (meer opslag) SSD kan ingestoken worden.

32GB is nu toch wel te klein geworden ook door al die Windows updates. :(

Ik zou er bijvoorbeeld 128 GB willen insteken.
Zou dat compatible zijn met de overige hardware die er nu in zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-10 06:31

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

onkeltje schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:59:
Hallo, het is ondertussen toch wel enige tijd geleden dat ik hier nog was.
Ik zit eigenlijk met een probleem waar ik zelf nog geen oplossing voor gevonden heb.
Misschien kan iemand mij hier toch helpen.

Ik ben na al die tijd toch nog zeer tevreden over mijn W510 toestel maar weet iemand hoe je dat kan open maken.
Ik zou namelijk graag eens willen zien of daar een grotere (meer opslag) SSD kan ingestoken worden.

32GB is nu toch wel te klein geworden ook door al die Windows updates. :(

Ik zou er bijvoorbeeld 128 GB willen insteken.
Zou dat compatible zijn met de overige hardware die er nu in zit :?
Ik heb de voorloper van deze tablet de W500. Als het goed is moet het loshalen vrijwel hetzelfde zijn als de W500. Aan de achterzijde van de tablet zit een deksle dat alleen vastgeklikt is aan de frame dat rondom loopt. Als het goed is zie je ook de naad lopen waar de accudeksel klikt met de frame.

Wanneer je daartussen een oude bankpas stopt of iets dergelijks, moet je de achterkant er zo af kunnen trekken. Hier zie je hoe dat gaat bij een W500, maar de W510 is volgens mij ongeveer hetzelfde principe.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f4QLBNk0Wxg]

Als het goed is kan je de SSD upgraden met een mSATA SSD.
It's been a while since I was in a W510 last, but what I remember was that unlike the earlier W500, the on-board flash EMMC was not replacable without replacing the motherboard.
Scratch that, is dus gesoldeerd bij de W510. Upgraden is dan niet mogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door MaakmeGek op 23-02-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
MaakmeGek schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:12:
[...]

Ik heb de voorloper van deze tablet de W500. Als het goed is moet het loshalen vrijwel hetzelfde zijn als de W500. Aan de achterzijde van de tablet zit een deksle dat alleen vastgeklikt is aan de frame dat rondom loopt. Als het goed is zie je ook de naad lopen waar de accudeksel klikt met de frame.

Wanneer je daartussen een oude bankpas stopt of iets dergelijks, moet je de achterkant er zo af kunnen trekken. Hier zie je hoe dat gaat bij een W500, maar de W510 is volgens mij ongeveer hetzelfde principe.

[video]

Als het goed is kan je de SSD upgraden met een mSATA SSD.

Fijn dat je mij geholpen heb.
Nu heb ik na lang zoeken een site gevonden die alle onderdelen aanbieden van de W510.
Helaas staat daar geen SSD bij. Ik heb daar even kunnen chatten met iemand en die antwoordt dat Acer geen losse SSD aanbied voor dit toestel.
Dus besluit hij dat de opslagruimte geïntegreerd is in het moederbord en niet kan vervangen worden.

Hier was dat: http://www.replacedirect....-w510.html?prrel=8863524#

Dat is dus dikke pech en de enige oplossing is dan ... op zoek gaan naar een ander tablet.
Nu twijfel ik wel tussen een Android tablet en een Windows tablet.

[...]

Scratch that, is dus gesoldeerd bij de W510. Upgraden is dan niet mogelijk.
Oei, berichten hebben elkaar gekruist,, we waren blijkbaar gelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oude topics kicken is niet bijzonder zinvol. Graag een eigen topic aanmaken, dat is beter voor het overzicht. Geef dan wel even aan wat je zelf al hebt gevonden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.