Probleem bij gamen - beeldscherm?

Pagina: 1
Acties:

• Thaikop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Hey iedereen!

Heb net heel mijn pc in elkaar gestoken en alles werkt perfect. Enkel is er 1 probleem die ik voordurend heb: bij het gamen schakelt hij steeds terug naar mijn startscherm. Heb dit voor bij GTA 4, LoL,...

Weet iemand hoe dit komt?

Specs:

Beeld : LG 237L
GPU: Geforce gtx 760 gigabyte 3x OC windforce rev 2.0
PSU: Seasonic M12 520 watt
Moederbord: Asus B85 m-e

Dit zijn, denk ik, alle specs die nodig zijn om te vermelden, moest je nog iets willen weten mag je het vragen :)

Verwijderd

Gaat Windows naar het start scherm of het spel? Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? Alle Windows & Game updates geïnstalleerd?

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 16:54

Fordox

00101010

valt het spel uit? krijg je een popup vanuit windows?

meer info aub :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:11
of druk je toevalling op de windows startknop terwijl je op control of alt probeert te rammen?
(welk je overigens bij oa logitech keyboard tijdens het gamen uit kan zetten juist om dat te voorkomen)

[ Voor 62% gewijzigd door analogworm op 15-08-2013 21:09 ]

• Thaikop
Dus ik ben bijvoorbeeld LoL aan het spelen en plots gaat hij over naar mijn startscherm.. :s Ik moet dan steeds weer op het LoL-icoon klikken om terug naar de game te gaan. Het is dus hetzelfde 'actie' als je tijdens een game alt + esc doet maar dan automatisch.. Wel is mijn toetsenbord AZERTY maar in LoL plots QWERTY. Bij GTA 4 heb ik hetzelfde voor en ook wanneer ik met mijn PS3 controller speel. Het ligt dus niet aan het toetsenbord (volgens mij)

Verwijderd

Ah!, het start scherm noemen wij in Nederland het bureaublad ;) Dit probleem heb ik ook gezien bij een aantal games.
-Welke video drivers? > Probeer er een paar (clean installation)
-Intel chipset driver geupdate?
-Alle game updates geïnstalleerd?
-Meerdere monitoren actief? < Soms denkt het systeem dan dat je op het 2e scherm klikt en verkleint de app op het eerste scherm

• Thaikop
Ah ja, ofc! Sorry :)

Ik zal alles nog eens perfect checken van de drivers :) Ik laat dan zeker nog meer weten!

En er is maar 1 monitor actief, maar bij de True color software van LG kan ik wel niet kalibreren want hij vindt wel de toestel maar niet de GPU?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wacht eens even, je hebt een Azerty toetsenbord, dan kan je natuurlijk niet Nederlands of Engels voor het toetsenbord in Windows instellen, of heb ik het fout?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1