Wijziging User Review - Electrowolf Nickoss

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 20:46

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Al enige tijd geleden heeft Nickoss een review over mij gemaakt (zie http://tweakers.net/aanbod/rating/23391/) waarbij er duidelijk iets mis is gegaan. Ik Nickoss een DM gestuurd met de volgende tekst om eens te kijken hoe het nou allemaal zit/zat:
Hoi Nickoss,

Ik zat net eens mijn V&A revieuws door te kijken en ik kwam jouw negatieve review tegen over een V&A uit 2008. Ja, dat is al even geleden ;). Maar ik ging even kijken of het klopte wat je daar zei omdat ik me niets van de geuite kritiek kan herinneren. Zodoende kon dan ook niets in mijn DM's of email vinden wat de genoemde beschuldiging zou moeten zijn, alleen de DM die ik naar jou stuurde voor de verkoop waar ik nooit een reactie op heb gehad.

Het kan natuurlijk zijn dat je perongelijk met iemand anders contact heb gehad waardoor het allemaal mis is gelopen, maar het was dus in ieder geval niet met mij. Zou je daarom de review weg willen halen? Het staat nu wat minder mooi :P.

Alvast bedankt,

Electrowolf
Met een nette reactie van Nickoss:
Beste Electrowolf,

Sorry voor de late response, ben al enige tijd niet meer online geweest op Tweakers.net.

Ik wees dat niet meer zo goed, dat is inderdaad een hele tijd geleden, ik ga kijken of ik het kan vinden en dan zal ik het verwijderen!

Met vriendelijke groet,

Nick
Waarna we er achter kwamen dat Nickoss helass zelf niet de review kan verwijderen en we hier een topic aan moeten maken. Ik heb Nickoss iig een nieuwe DM gestuurd met een link naar dit topic zodat hij zijn akkoord kan geven op het verwijderen van de genoemde review.

Bij deze geef ik dan ook mijn akkoord voor de verwijdering.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickoss
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-12-2023
Akkoord van deze kant!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.