Aanpassing icoontje categorie 'Desktops'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 11:43
(Dit topic geld ook voor V&A overigens)

Hola,

Ik maak regelmatig gebruik van de pricewatch. Waar menigeen al lang niet meer bij stilstaat, en logisch ook, is dat het plaatje/icoontje van een categorie, een verduidelijking is ván die categorie. De categorie monitoren heeft als icoon een monitor, de categorie videokaarten een videokaart, enz enz.

Nu zat ik laatst bij desktops te kijken, maar ik heb misschien wel 3 keer over het woord 'desktop' heen gelezen omdat het icoontje meer op een videokaart lijkt, naar mijn mening! Anders gezegd, persoonlijk vind ik het icoontje weinig representatief voor de categorie desktops.

Suggestie: verander het icoontje naar een echte 'desktop' :)

Of ik moet iets gemist hebben en dit icoontje is een heel bekende desktop/all-in-one die ik nog niet ken? In dat geval, excuses voor de 'ik leef onder een steen' post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11

Fiber

Beaches are for storming.

LOL... :z

Kijk een naar het bovenste plaatje hier...: http://tweakers.net/categorie/713/desktops/producten/

Die icoontjes worden dus automatisch gegenereerd... :)

(Of dat ding nou echt in de categorie 'desktops' hoort is weer een héél andere discussie... O-) )

[ Voor 10% gewijzigd door Fiber op 14-08-2013 17:47 . Reden: Linkje... ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 11:43
Ah ja stom, natuurlijk :P

Zat me ook al af te vragen waarom er bij moederborden een Raspberry Pi staat... Oké, het is een moederbord, maar misschien niet het wonderschoonste voorbeeld van het moederbord wat de gemiddelde tweaker zoekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Die categorie heeft inderdaad een belabberd icoon nu. We zouden de thumbs voor categorieën eigenlijk moeten kunnen forceren indien nodig

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Tsja, die stick past bij ons het beste in desktops (hoewel het technisch gezien meer een telefoon of tablet is zonder scherm) en de Raspberry Pi's passen bij ons weer in de categorie moederborden. En 'helaas' zijn dat nu net de populairste artikelen, waardoor je dit soort fratsen krijgt.

Wat Misha zegt, wellicht dat de oplossing ligt in het forceren van standaard thumbnails voor een categorie, maar dat mag in zijn team worden besproken :p