Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Eigen PC bouwen, graag advies!

Pagina: 1
Acties:

• Joeyarrowxxl
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 09:33
Hallo,

Ik wil een nieuwe game-computer maar ik heb echt geen idee welk onderdeel goed is en welke minder. Ik heb samen met een vriend van me wat onderdelen gezocht die binnen mijn budget liggen (600 euro) en heb daarvan een lijstje gemaakt.

Het lijstje heeft nog een voeding nodig, maar ik hoorde dat je wel echt een goede voeding moet kopen dus daar wil ik graag wat advies over. Zoals het er nu uit ziet gaat hij 400W gebruiken dus mijn vriend zei dat ik voor 500W moet zoeken.

(Ik heb echt zomaar een random moederbord uitgekozen omdat wij allebei daar niets van weten)

Er zijn ook nog wat onderdelen dubbel zoals processor en de behuizing omdat bijv ik bij de behuizing niet weet of ze groot genoeg zijn etc.

Zijn er ook nog onderdelen die voor een klein beetje geld veel beter kunnen of juist te goed zijn voor de andere onderdelen?

Dit is de lijst: gallery: Joeyarrowxxl

Graag advies!
Gr Koen
(Ik weet ook niet of ik deze forumpost wel het goede onderwerp heb geplaatst)

[ Voor 4% gewijzigd door Joeyarrowxxl op 14-08-2013 19:03 ]

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:35
Deze vraag hoort thuis in DAA: Desktop Aankoopadvies

Daar word je vast en zeker verder geholpen. Lees ook even de regels door om te posten.

• Joeyarrowxxl
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 09:33
Ik heb hem verplaatst, slotje aub