Ik moet zeggen: ik lees allerlei berichten van 2013 en ik hoop echt dat jullie mindset mee gegaan zijn met de jaren 2020 ! en meer... over hoe marktplaats of ander handelssite goed of slecht is. Ik moet zeggen ik vindt het echt raar hoe mensen klagen maar aan de andere kant heb ik zoiets van okay..!
1 Als je niet weet te handelen via online dan leer het eerst!!!!! How to become a better Fucking seller and how to evoid Fucking mistakes!!!!!!! Doe het niet zelf als je niet weet hoe !!!!!!
2 Ieder persoon maakt wel is iets mee dat heet ervaring opbouwen!!!!
3 Een gratis online marktplaats verdient geen moer en doet geen moer !!!!!
Heelveel mensen maken dingen mee op een online marktplaats het maakt niet uit welke, Ja een marktplaats die 8 miljoen klanten trekt " is een marktplaats die het echt wel waard is om in ruil voor € 25,- jij jou auto kan helpen verkopen. Als je weet hoe je een advertentie plaatst dan is het niet zo moeilijk om bezoekers te krijgen!!!! Social media bureaus die weten daar alles van die plaatsen honderden advertenties op google en meer!!!!!!!
Het kan gebeuren dat je een slechte ervaring meemaakt met klanten dat hoort bij het handel zo leer je obstakels te overtreffen!!!! De ene zegt marktplaats is slecht en de ander zegt Ebay is beter en dan zegt de ander weer nee Autoscout is beter en Ebay is slecht en dan hoor je weer Marktplaats is goed en dit en dat duur en niet duur !!!!
Echt waar mensen !?!?!?!
Plus ik kan bevestigen dat al die gratis marktplaatsen geen moer verdienen om dat advertenties plaatsen gratis is en om een top advertentie te maken 15 dagen voor maar € 2,50,- doen klanten al heel erg moeilijk!!!! Ik had zelf een advertentie site voor 3 jaar lang al die investeringen zie ik nooit meer terug waarschijnlijk. Waarom omdat een online advertentiesite met een hoog klanten bereik is de place to be!!!!!!!!!!! De meeste gratis advertenties sites worden gesponsord of ontvangen donaties of worden gesteund door andere bestaande bedrijven!!!!!! Of heb jij zelf een bedrijf waarmee je goed inkomen maakt dan kan je er naast een gratis marktplaats beginnen!!!!!
Elk bedrijf maakt zijn eigen geld en dat doet Markplaats.nl dus ook, hoe meer medewerkers hoe groter de werk ruimte de meer kosten dus waar haal je al dat geld vandaan ? BIJ jou ? Ga jij alles betalen.... nee ! precies bij jou klanten verdien jij het geld in ruil voor jou service! Dus op zen gratis verdien je geen geld maakt niet uit wat voor bedrijf je runt en zonder geld onderhoud je geen bedrijf als Marktplaats.nl !!!!!
Geloof mij maar met een gratis advertentie site kom je niet ver je verkoopt niet zo hoog als bij Marktplats.nl waarom?
Omdat 1: Het geld dat Marktplaats.nl binnen haalt word gebruikt om te adverteren daarom is Marktplaats.nl zo groot!!! Een gratis advertentie site heeft niet genoeg inkomsten om zo breed te adverteren en daarom blijven gratis marktplaatsen achter!!! Plus omdat het gratis is heb je veel oplichters die gratis vals advertenties plaatsen (Elke dag)!!!!!!! Waardoor elke dag nieuwe slachtovers zijn!!!!! En daar wordt dus niet blij van verdomme !!!!! Ik betaal liever 25,- euro met hulp hoe je een goede aantrekkelijke aanbod plaatst, dan dat ik het zelf ga doen en fouten maak of nog erger adverteren op een stomme gratis marktplaats waar je niks aan hebt met weinig klanten bezoek en maar zo mijn tijd verspillen!!!!!
Al dat gezeur jullie doen als of Marktplaats.nl het einde is van het wereld als of de markt dood is waar hebben jullie het nou in hemels naam toch over ???????
Ja Marktplaats.nl is duurder of eerder gezegd duurzamer dan de rest van de gratis marktplaatsen. Maar jullie zijn niet verplicht om te adverteren op Marktplaats.nl er zijn ook goed koperen advertentie sites !!!! Alleen verwacht niet het zelfde resultaten als bij Marktplaats.nl !!!!!
Ja het is mij ook overkomen dat iemand mij probeerde te oplichten op Marktplaats.nl, maar ik hebt het probleem snel opgelost Via Marktplaats en ik heb mijn geld terug gekregen!!!!!
Wow, ik bedoel in Nederland houden mensen gewoon ervan om iets te zeggen en heel veel van de mensen hierboven die klagen ik heb gemerkt dat er fake dingen worden gezegd alleen maar om slechte dingen te zegen (Echt jammer)….
Marktplaats.nl is duur...…. Marktplaats.nl is duur...…….. 25,- miezerige euro's voor 4 weken plus goede service als je het ook goed doet, en als je geen € 25,- hebt dan ga je maar voor de 2dehandse service ( gratis advertentiesites ) en elke dag je vingers kruisen en hopen dat je iets verkoop en hopen dat je geen oplichters tegemoet komt !!! Kan ook !!!! Want die gratis advertentiesites geloof mij maar zij zijn niet zo goed in adverteerders kopers en verkopers beschermen!!!! Alleen je hoort er niks van, van oplichters op de gratis advertentiesites ook mensen belazeren maar je hoort er niks van omdat gratis advertentiesites niet zo populair zijn !!!! Dus niet spannend genoeg voor de TV!!! Als mensen echt een probleem hebben met Marktplaats.nl Dan neem een Topadvertentie op gratis advertentiesites zo kunnen die ook groeien!!! Maar nee mensen gaan lopen klagen!!!!
Iedereen weet wil je adverteren dan INVESTEER IN JOU ZELF!!!!!!!!!!! Ondernemer of geen ondernemer !!!!Een social media bureau is toch ook niet gratis !!!! Google ads is ook niet gratis JJJJEEEETJE.
Een advertentie plaatsen hoort al niet gratis te zijn!!!!!!!!! Maar het wordt gratis voorgesteld om klanten binnen te krijgen !!!! Hoe verdienen de ondernemers anders hun geld ??? Hoe gaan ze dan adverteren om jou advertenties bezoekers te bezorgen ???? Hoe blijft een online marktplaats bestaan, hoe blijft welk bedrijf dan ook bestaan zonder inkomen ???? Door gratis te doen verdwijnen bedrijven !!!!!
Dus als je het geld niet hebt om op Marktplaats.nl te adverteren dan hoef je Marktplaats.nl niet aftekraken.. zoek naar een baan maak je geld zet € 25,- aan de kant en gebruik het om je advertentie op Marktplaats.nl te plaatsen zo heb je genoeg geld om te adverteren op Marktplaats.nl !! Voor als je iets te verkopen hebt. Marktplaats.nl is gratis en betalend vooral voor mensen die het kunnen betalen!!!!! Valt het niet in jouw budget dan stap over naar een gratis advertentiesite!!!
Er zijn andere gratis advertentie sites met 2dehandse service en met minder dan duizenden keren minder klanten bezoek. En voor als je ervan houd om super lang te wachten en om dag en nacht je vingers te kruizen en hopen dat iets in hemels naam gebeurt moet je dat maar doen op dat klein niveau!! Maar Marktplaats.nl is voor degenen die € 25,- euro's voor 1 maand kunnen missen in ruil voor een top service !!!! En als jij of jullie dit niet kan inzien dan is dit niet voor U !!! Ik bedoel van als Marktplaats.nl echt zo duivels was dan bestond Marktplaats.nl al lang niet meer!!! Want dan zou iedereen Marktplaats.nl boycotten!!!!
Weten jullie hoeveel bedrijven en particulieren duizenden euro's hebben verdient dankzij Marktplaats.nl ????? Hoeveel mensen rijk zijn geworden en hoeveel rijk aan het worden zijn !!!!!
Hoeveel kleine en grote spullen worden verkocht per dag via Marktplaats.nl !!!!!
Waarom wordt er niet daar over gesproken ?????
€ 25,- miezerige euro's is niks om een volle auto te verkopen…. KOM NOU!!!
Er zijn mensen die dagelijks doodgaan en andere wereld problemen!!!
Ik bedoel van dan moet je echt arm zijn of je bent iemand die denkt dat gratis adverteren beter is dan betalend adverteren dan vraag ik mij echt af hoe ver ben jij daarmee gekomen.
Met gratis adverteren Laag klanten bezoek!!!!! - Met betalend adverteren grotere klanten bezoek!!!!
En ik weet dat jullie deze conversatie hielden in 2013 - 2014 maar ik moest wel iets hier over zeggen!!!!
Niks en niemand is perfect!!!!!!! Denk daar aan voor dat je begint te adverteren!!!!
Marktplaats.nl is niet verantwoordelijk dat jij niet verkoopt !!! Jij plaatst de advertentie het is dus aan jou en de klant of er iets gebeurt.. Marktplaats.nl brengt jullie alleen in contact … that is it !!!!!
Als je niet weet hoe je moet adverteren op Marktplaats.nl vraag dan naar hulp !!!!!
Als je niks verkoopt dan ligt het aan het product of de prijs!!!
Beschrijf niet alleen van wat je verkoopt maar wat heeft de klant daar ook aan. Wat lost het op voor de klant.
Prijs niet de originele prijs …… zet jou prijs hoger dan de prijs dat jij het product voor wil verkopen … en laat mensen omlaag bieden …. dan kies je voor degenen die dichtbij jou verkoop prijs komt.
WOW ECHT waar WOW!!!!
2020 ik hoop dat jullie dit begrijpen dan weer iets uit de mouwen trekken dat nergens op slaat!!!!
Mensen wees wijs !!!