Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN en Hi maken betalen Google-apps via telefoonrekening mog

Pagina: 1
Acties:

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Jullie hadden eerder al bericht over het betalen van Android apps via Vodafone. Misschien handig om er in te zetten? nieuws: Vodafone laat Windows Phone-gebruikers apps via telefoonrekening betalen

EDIT: Whitemore reageerde correct op mijn bericht dat er nog een eerder bericht hierover was: nieuws: Vodafone maakt betalen Android-apps via telefoonrekening mogelijk

[ Voor 30% gewijzigd door Benjamin- op 14-08-2013 14:11 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zou onder 'gerelateerde content' moeten staan aan de rechterkant, redacteur heeft dat niet gedaan ;)

Meer een vraag over de titel van het stuk... Nu lijkt het net alsof Google Apps zoals Google Mail, Maps,
Now en dergelijk betaald kunnen worden... Het gaat imho om onder andere Android applicaties... Maar zoals gezegd ook boeken en games... Vind de titel dan ook niet dekkend en wat misleidend, je kan veel meer...

Tevens vraag ik me af:
- Brengt dit nog extra kosten met zich mee of niet, staat nergens genoemd?
- Is er dan nu te kiezen hoe je wilt betalen, via CreditCard of via de rekening, of heb je geen keuze meer?

Als ik de bron er dan bij pak krijg ik op m'n laatste vraag wel antwoord:
"Bij elke aankoop van een app in Google Play kies je vanaf nu voor het betalen per creditcard of via de KPN- of Hi-factuur."

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Het ging er meer om dat ze zeggen "Vodafone kon Tweakers nog geen informatie geven hierover, al bestaat die mogelijkheid voor Britse Android-gebruikers al sinds 2011."
In werkelijkheid is erop Tweakers allang geplaatst dat Vodafone hiermee bezig is, dus het zou beter passen om aan te geven dat Vodafone al sinds eind 2011 bezig is om dit te realiseren, maar dat de huidige stand van zaken niet bekend is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Het stuk is al aangepast, mede met deze opmerkingen in het achterhoofd.

Abort Retry Fail?