Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 monitors weergeven op 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnen bedrijf maken we gebruik van presentaties, die weer worden gegeven met een computer ;)

Voorbeeld:
Scherm1 = presentatie1
Scherm2 = presentatie2
Scherm3 = hoofd scherm

Het nadeel hiervan is dat ik de presentatie schermen niet kan zien, omdat scherm1 en 2 buiten het kantoor staan.

Nu ben ik op zoek naar een stuk software, waarmee ik scherm 1 & 2 op scherm 3 kan weergeven.

Alvast bedankt :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 19:39

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:43:
Binnen bedrijf maken we gebruik van presentaties, die weer worden gegeven met een computer ;)

Voorbeeld:
Scherm1 = presentatie1
Scherm2 = presentatie2
Scherm3 = hoofd scherm

Het nadeel hiervan is dat ik de presentatie schermen niet kan zien, omdat scherm1 en 2 buiten het kantoor staan.

Nu ben ik op zoek naar een stuk software, waarmee ik scherm 1 & 2 op scherm 3 kan weergeven.

Alvast bedankt :)
Dit lijkt mij in ieder geval d.m.v. software niet echt mogelijk. Lijkt me eerder een hardware dingetje. Maar eh....wat heb je zelf al gevonden? Wat zegt Google?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via google iets gevonden, dat de beta van DisplayFusion 5.1 Beta 8 (http://www.displayfusion.com/Download/Beta/) de mogelijkheid geeft om schermen te clonen.

Ik ga dit testen, en laat het jullie dan weten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 13:58 ]