Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-11 17:23
Hallo Tweakers,

Op dit moment heb ik een T-mobile prepaid Galaxy Ace met een 832Mhz die begint er traag te worden en kan whatsapp niet eens meer updaten.

Ik zit er over na te denken om een abbo te nemen. Ik zag deze aanbieding staan bij Hollands Nieuwe en vraag me af wat jullie van deze deal vinden.

Klik hier

En of er iemand goede ervaringen heeft met HN

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
HN is prima. In telecomproviders staat een heel draadje over deze provider. Enige probleem is dat ze het internetverbruik afronden.

De gekozen telefoon is alleen niet zo'n goede keuze:
reviews: Huawei Ascend P6: niet alleen dun, maar ook mager

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Pas wel op bij Hollands Nieuwe met welke abbo je wilt. de vormen die zij hanteren zijn of 200 mb of 200 belminuten of 200 smsjes. ik zal zeker adviseren om dan het internet er bij te nemen.
voor de rest ken ik het bedrijf niet echt.

ook een leuke tip om op te kijken is www.pdashop.nl,, daarop staan verschillende telefoons waar je ook een abbo mee af kan sluiten. ik heb hier ook 3 telefoons vandaan.

• Quacka
trouwens nog even een korte uitleg hoe hn ongeveer werkt:
je betaalt voor een bundel, bijv 275 min/sms/mb, waarbij alles dus uit de bundel gaat.
daarboven betaal je een bedrag voor de internetbundel van 500 MB (2, 50?). dit is eigenlijk niet 500 mb, maar een x-percentage minder omdat hn afrond op hele mb's per sessie. Bij normaal gebruik geen probleem, maar wel als je tegen t maximum gaat gebruiken per maand.
Volgens mij is de scherpste hn aanbieding voor dit pakket 12,50 per maand voor twee jaar.

kijk je nu naar jouw aanbieding, dan betaal je 22,50 voor t zelfde pakket. 10 euro x 24 maanden = 240 euro. De telefoon is nieuw 369 euro, dus het voordeel is een 130 euro.
Mooi aanbod, alleen jammer dat t toeetel niet net iets beter is. Iets dikker en er had een accu ingepast, die deze telefoon nodig heeft

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-11 19:16
Hollandsnieuwe rondt af op 100KB ipv 1MB. De goedkoopste hollandsnieuwe Sim Only 275 + 500MB is €14,00 per maand en een nieuwe Huawei P6 kost bij Nederlandse webwinkels €387. Dus je korting loopt nog meer op. Als je geen problemen hebt met bestellen uit Duitsland kun je de P6 wel vinden voor €369.

• Quacka
AquaSheep, als je iemand denkt te verbeteren, dan moet je het wel zeker weten:
http://www.dealdirect.nl/...simonly-275-web-data.html
12,50 dus :(

[ Voor 4% gewijzigd door Quacka op 15-08-2013 08:14 ]

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-11 19:16
Je hebt gelijk :). Kun je de volgende keer de link naar de aanbieding meteen posten? Dan weet de TS of andere Tweakers meteen waar ze de aanbieding kunnen vinden.

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-11 17:23
@Quacka Ik kom lang niet aan de mb's toe aangezien ik bijna overal wifi heb. En heb de 500mb + 1000 sms bij genomen.

Zolang de telefoon een dag meegaat bij middelmatig gebruik ben ik tevreden.

Iedereen bedankt voor de reacties, de telefoon word morgen geleverd, ben benieuwd!

• Quacka
oke, uiterlijk overigens een zeer mooie telefoon. Succes ermee!

@AquaSheep: het stond in het HN-draadje, dus de eer gaat niet naar mij.

Pagina: 1