Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS] Overzicht sent/deleted items per gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Goedemorgen,

Voor een klant moet ik een overzicht maken van de grote van de sent en deleted items per gebruiker.
Heb hiervoor verschillende commando's geprobeerd maar krijg het maar niet voor elkaar.
Klant werkt in een exchange 2010 omgeving.

Ik heb geprobeerd om het met de volgende commando door te voeren:

Get-Mailbox | Get-MailboxStatistics | sort TotalDeletedItemSize | sort TotalSentItemSize | ft DisplayName,TotalDeletedItemSize,TotalSentItemSize | Out-File c:\beheer\test.txt

Maar hierbij blijft de sent items leeg.

Hierna geprobeerd met het volgende script:

Get-MailboxFolderStatistics testaccount | sort-object itemsinfolder -descending | ft Name, FolderPath, ItemsInFolder, FolderSize -auto | Out-File c:\beheer\test2.txt

Nu ben ik zover om voor 1 gebruiker alle folder sizes te krijgen maar dit is niet de bedoeling, wat ik dus wil is voor alle gebruikers een overzicht krijgen van de size van de sent en deleted items. Weten jullie hoe ik dit voor elkaar ga krijgen ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit past beter in Client Software Algemeen

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Volgens mij moet je met een variabele en een "for each" gaan werken.

$Variabele = @(Get-Mailbox -ResultSize Unlimited)
En dan met for each de statistieken ophalen die in je variabele zitten.

[ Voor 47% gewijzigd door Oogje op 15-08-2013 22:02 ]

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Bekijk de URL http://exchangeserverpro....er-sizes-with-powershell/ en pas aan naar wat jij nodig hebt. Vervang Inbox door Sent Items en\of Deleted Items.

Battle.net tag