Beste Tweakers,
Al enige tijd ben ik op zoek naar een pc monitor die ik gemakkelijk mee kan nemen zonder veel gedoe.
15,6 inch vind ik nog groot genoeg om een beetje op te gamen, er zijn ook veel 14 inch varianten maar deze lijken mij te klein.
Deze 3 vielen mij op:
De toshiba vind ik eigenlijk te duur, mijn budget ligt rond de €150,- en de lenovo is 14 inch dus zou de AOC perfect zijn.
Nu is deze sinds gister ineens niet meer op de markt (in Nederland), ik had hem namelijk al besteld bij Max ICT maar kreeg dus gister een mail dat deze End of Life was verklaart.
Ik heb al wel berichten gezien van een opvolger namelijk de AOC e1659Fwu, deze zou volgens hardware.info deze maand uitkomen.
http://nl.hardware.info/n...met-usb-30-en-displaylink
Al wel heb ik deze bij amazon.com gezien maar word niet hierheen verzonden.
Nu mijn vraag weten jullie een goed alternatief?
Met vriendelijke groeten Marc
Al enige tijd ben ik op zoek naar een pc monitor die ik gemakkelijk mee kan nemen zonder veel gedoe.
15,6 inch vind ik nog groot genoeg om een beetje op te gamen, er zijn ook veel 14 inch varianten maar deze lijken mij te klein.
Deze 3 vielen mij op:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC E1649FWU Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Lenovo ThinkVision LT1421 Zwart | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Toshiba Mobile USB-Monitor (PA5022E-1LC3) Zwart | € 191,40 | € 191,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 318,40 | |
De toshiba vind ik eigenlijk te duur, mijn budget ligt rond de €150,- en de lenovo is 14 inch dus zou de AOC perfect zijn.
Nu is deze sinds gister ineens niet meer op de markt (in Nederland), ik had hem namelijk al besteld bij Max ICT maar kreeg dus gister een mail dat deze End of Life was verklaart.
Ik heb al wel berichten gezien van een opvolger namelijk de AOC e1659Fwu, deze zou volgens hardware.info deze maand uitkomen.
http://nl.hardware.info/n...met-usb-30-en-displaylink
Al wel heb ik deze bij amazon.com gezien maar word niet hierheen verzonden.
Nu mijn vraag weten jullie een goed alternatief?
Met vriendelijke groeten Marc