Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rjtat5
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-08-2017
Bestaat er een Tablet op Android die een goeie camera aan de voorkant heeft (>2M pixel). Oftewel een camera waarmee je high quality selfies kan nemen. En nu komt ie: voor een prijs onder de 400 eu, liefst lager...

Ik ben ook getipt door iemand die me heeft verteld dat er een soort van opzetstukje bestaat met twee spiegels, waardoor je je camera aan de achterkant naar voren kan laten fotograferen. Zou het een stuk makkelijker maken! Anyone?

:)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Pricewatch heeft gewoon optie om front camera te sorteren. ;)

Weet niet zeker of de link het doet, maar als goed is zie je nu alle tables met in rechter kolom de front camera resolutie.

Tablets front camera

Edit/
Je kan met schuifje links in menu de zoekopdracht met schuifje aanpassen zodat die vanaf bepaalde resolutie zoekt, heb je alle tablets tot 400 euro en met minimaal 2MP front camera.

tablets, <400 euro, > 2MP

Edit/
Voor 99 euro heb je playbook 16GB, heeft 3mp front camera(en 5MP back), voor 129 heb je de 32GB variant. Heeft aanvaardbare cpu, 1Ghz A9 dual core, geen snelheidsmonster maar volstaat net voor dagelijks gebruik, minder zou ik niet doen, single core of lager dan A9 helemaal links laten liggen

[ Voor 52% gewijzigd door mad_max234 op 14-08-2013 11:43 ]

-Andere hobby- -

• rjtat5
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-08-2017
Ah yes, thanks!!

Voel me een beetje een debiel dat ik dit zelf nog niet had uitgevonden... :)