Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28
Soms heb je van die dagen..... Pak net even de telefoon in de winkel om de datum te bekijken. Ik heb zo,n omhoogschuif hoesje dus ik trek aan het koordje. Telefoon er half uit en glip uit mijn handen. Valt recht en plat op de grond. Eerst leek er niets mis maar na beter kijken zag ik toch een sterretje achtig iets links bovenin.

Thuis het folie eraf en gelukkig heeft het folie de val gebroken lijkt het. Ik denk dat er een steentje of iets anders gelegen heeft waar hij precies op gevallen is. Het folie heeft nu dus een gaatje en gaat vervangen worden.

Het telefoonscherm zelf is eigenlijk onbeschadig op een klein puntje na. Nou vraag ik me af, gewoon niets aan doen of is dit nog voorzichtig dicht te polijsten ????

Het is dus niet de bedoeling dat ik ipv een klein puntje dadelijk mijn hele scherm vernaggeld heb :P

iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel klein puntje? Als je er last van hebt kan je het polijsten of kan je zelf het frontje vervangen. Maar een klein peutje moet geen probleem zijn voor het gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah niet helemaal mee eens larsiano!

genoeg telefoons gehad de ene keer trekt die het nog een jaar de andere keer heb je binnen een week al pech.

misschien zou een foto handig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Volgens mij, al weet ik dat niet 100% zeker, kan je het glas (ook wel digitizer genoemd in het engels) los vervangen.
http://www.ebay.com/bhp/galaxy-s3-digitizer
Als je handig bent, dan kan je dat zelf vervangen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
Het is gelukkig echt maar een putje in het glas. Het lijkt er niet op dat het erger wordt en in het gebruik valt het me tot nu toe ook niet storend op. Ik wil morgen een nieuw folie er op laten zetten (lukt me zelf niet zonder bubbels er stof eronder) maar vroeg me dus af of het glas eventueel te polijsten is. Ik denk nog niet aan vervangen van het geheel vanwege deze schade eigenlijk

mm even op ebay gekeken maar die dingen kosten echt vrijwel niets. De truc is natuurlijk wel om je telefoon weer werkend in elkaar te krijgen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ray op 14-08-2013 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-09 14:42
Tegenwoordig plakken ze het scherm vaak vast aan de digitizer. Als dat zo is dan heb je niks aan een losse digitizer aangezien je hem normaal niet eraf kan halen zonder kapot te maken. Ik weet niet of dit bij dit toestel het geval is maar denk het wel.

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
ik heb geprobeerd om de glas los te vervangen, maar dit is niet bijna niet te doen.
Het is zodanig geplakt dat je een goede oven nodig hebt om hem gelijk matig op te warmen, en zelfs dan lopen de flex kabels van de capacitieve toetsen kan op beschadiging bij het verwijderen.
De amoled zelf is ook deels geplakt dus loopt ook kans op beschadiging, hierdoor vervang ik altlijd een volledige module. Waardoor ik veel tijd en elende bespaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Niet beginnen aan alleen glas vervangen. Dat is geen doen, gaat meestal fout....

Lekker leren leven met je putje en voortaan een fatsoenlijk hoesje gebruiken wat hem beter beschermt. Die uitschuif hoesjes zijn flut, ik zie op m'n werk dozijnen mensen per dag die hun tel er uit hebben laten glippen. Met een TPU hoesje of een flipcover (En niet die van samsung zelf, die beschermt niet goed) zit je veel veiliger bij een val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
Ik was zo handig om hem compleet met hoesje te laten vallen.... Het voordeel van het uitschuif hoesje vind ik dat tijdens het bellen je dus alleen je telefoon vast hebt. Maarja als je hem dan laat vallen.

Ik denk inderdaad dat ik het fijn zo laat dan. Het zit niet echt op een vervelende plek en het toestel werkt er verder goed om.

Bedankt voor de tips
Pagina: 1