Tweakers,
Binnen afzienbare tijd wil ik graag mijn desktop pc vervangen; het budget is om en nabij de 1500 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Downloaden, films kijken, klein beetje videobewerking, gaming speelt geen factor
Wat mag het systeem gaan kosten? 1000 - 1500
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Kast + interne componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Intel Haswell based
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De formfactor maakt mij weinig uit als het in een kleiner kastje zou dat wel leuk zijn, het is wel een pre dat het een stille machine wordt dus misschien hebben jullie daar nog tips of adviezen voor (qua kast e.d.)
Zelf zat ik te denken aan de volgende componenten (duidelijk overkill maar toch):
Hebben jullie misschien nog tips over welke componenten beter bij elkaar passen? Er is namelijk nog wel wat ruimte in het budget om wat componenten te upgraden waar nuttig. Ik weet ook niet of ik nog behoefte heb aan een losse videokaart en/of de voeding goed aansluit bij mijn keuzes.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Sido
Binnen afzienbare tijd wil ik graag mijn desktop pc vervangen; het budget is om en nabij de 1500 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Downloaden, films kijken, klein beetje videobewerking, gaming speelt geen factor
Wat mag het systeem gaan kosten? 1000 - 1500
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Kast + interne componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Intel Haswell based
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De formfactor maakt mij weinig uit als het in een kleiner kastje zou dat wel leuk zijn, het is wel een pre dat het een stille machine wordt dus misschien hebben jullie daar nog tips of adviezen voor (qua kast e.d.)
Zelf zat ik te denken aan de volgende componenten (duidelijk overkill maar toch):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 297,10 | € 297,10 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87X-D3H | € 124,50 | € 124,50 |
| 1 | Western Digital Red WD30EFRX, 3TB | € 116,99 | € 116,99 |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 79,85 | € 79,85 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Corsair CX600M | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 154,90 | € 154,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 888,79 | |
Hebben jullie misschien nog tips over welke componenten beter bij elkaar passen? Er is namelijk nog wel wat ruimte in het budget om wat componenten te upgraden waar nuttig. Ik weet ook niet of ik nog behoefte heb aan een losse videokaart en/of de voeding goed aansluit bij mijn keuzes.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Sido