Mijn Asus Memo Pad HD 7 wil niet opstarten nadat (vermoedelijk, weet niet 100% zeker) de batterij leeg is geraakt. Daarvoor heb ik niets aangepast of veranderd op de tablet dat, mijns inziens, de oorzaak kan zijn.
Wat heb ik gedaan:
- Aan USB-oplader via laptop gehangen
- Aan officiele samsung-oplader die ik al lange tijd voor mijn Samsung SII gebruik (en nog steeds goed werkt)
- Ik heb proberen te booten met een pin in het reset-gat
- Ik heb de recovery modus geprobeerd te bereiken middels:
Geen reactie van de tablet na de eerste actie in deze lijst.
Dit alles heb ik geprobeerd terwijl de tablet aan de power lag. Alles gaf geen enkele reactie van de tablet. Iemand anders een idee voordat ik weer terug kan naar de winkel?
Wat heb ik gedaan:
- Aan USB-oplader via laptop gehangen
- Aan officiele samsung-oplader die ik al lange tijd voor mijn Samsung SII gebruik (en nog steeds goed werkt)
- Ik heb proberen te booten met een pin in het reset-gat
- Ik heb de recovery modus geprobeerd te bereiken middels:
code:
bron: http://www.resettoo.com/r...-factory-default-settings1
2
3
4
5
6
7
8
| 1. If device is on, power it off. 2. Press and hold Vol Up + Vol Down + Power 3. Press Vol Down twice for “Recovery Mode” 4. Press Power to select it 5. After it reboots to recovery mode, hold down power and tap Vol Up 6. Use volume keys to scroll to “wipe data/factory reset” and press Power to select it 7. Scroll down to “Yes – erase all user data” and press Power to select it. |
Geen reactie van de tablet na de eerste actie in deze lijst.
Dit alles heb ik geprobeerd terwijl de tablet aan de power lag. Alles gaf geen enkele reactie van de tablet. Iemand anders een idee voordat ik weer terug kan naar de winkel?
[Voor 6% gewijzigd door Tukk op 13-08-2013 19:08]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.