Ik heb een autoradio voor mij liggenn waar geen naam of type op staat.
Mogelijk zit hier een kenner die het weet..
Hier een foto..

alvast bedankt..
Mogelijk zit hier een kenner die het weet..
Hier een foto..

alvast bedankt..

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

[ Voor 6% gewijzigd door JTvD op 13-08-2013 19:01 ]
[ Voor 44% gewijzigd door JTvD op 13-08-2013 19:08 ]
Hmm het zou de nieuwere versie kunnen zijn gezien wat er allemaal op de voorkant zit..Bastiaan schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:08:
Even Googlen op alle termen welke ik op de voorkant tegenkom brengt me bij de volgende pagina:
http://dvdcaraudio.en.mad...dio-Analog-TV-USB-SD.html
Wellicht dat je daarmee wat verder kunt komen; hij is niet 100% identiek maar het is een start
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

[ Voor 36% gewijzigd door xAn52 op 13-08-2013 19:20 ]
[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 13-08-2013 19:28 ]
Een Mosfet is een electronica component, wat in dit geval zorgt voor de versterking van het geluidJTvD schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:26:
Nou dat zal maar dit is echt een autradio hoor..
met veel functies..
Een mosfet is een type transistorT_knoop schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:24:
Een Mosfet is een type versterker. Daar heb je dus niet zo heel veel aan.
[ Voor 47% gewijzigd door Cobb op 27-08-2013 15:02 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq