Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Topicstarter
Via mijn werk krijg ik een aanbod om een opleiding te volgen in Supply Chain Management in Ierland, de vereiste voorkennis wordt zo geschetst;

'Applicants require a 2.1 degree in any discipline or equivalent and at five years relevant work experience in a supply chain function.'

Wat betreft het '2.1 degree' stuk heb ik dit kunnen vinden;
•Bachelor degree (courses from 2002):
•Doctoraal
•Getuigschrift Hoger Beroepsonderwijs (HBO)

Overall average of 7.0 to 7.9

Nu heb ik een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in Logistiek Management en een afgeronde ISBW HBO opleiding in Kwaliteits Management. (gemiddeld een 8 )

Qua werkervaring; ik werk al 7 jaar voor deze werkgever en heb globaal gezien drie functies gehad zowel in logistiek (external repair vendor management / spare part procurement & end of service life management) en in de kwaliteitstak (quality analyst)

De info over de opleiding in kwestie die ik nu heb is nog redelijk beperkt, indien dit veranderd zal ik het hier aanpassen

Wat denken jullie? sluit dit enigszins op elkaar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Wat ze willen is een HBO equivalente opleiding.
MBO4 is dat niet.
Wat ISBW is zou ik niet weten.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2.1 is een cijfer-categorie voor een universitaire studie. Zie Wikipedia: British undergraduate degree classification:
A degree may be awarded with or without honours, with the class of an honours degree based on a weighted average mark of the assessed work a candidate has completed. Below is a list of the possible classifications with common abbreviations. Honours degrees are in bold.

First class honours (1st)
Second class honours, upper division (2:1)
Second class honours, lower division (2:2)
Third class honours (3rd)
Ordinary degree (Pass)
MBO kennen ze niet in het buitenland. Ik zou zeggen: leg het ze voor en vraag om informatie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Topicstarter
qadn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:45:
Wat ze willen is een HBO equivalente opleiding.
MBO4 is dat niet.
Wat ISBW is zou ik niet weten.
ISBW is een opleidingsinstituut zoals NCOI, LOI etc.
Een deeltijdopleiding naast mijn werk, dus geen reguliere 4 jarige HBO opleiding op een hoge school o.i.d.
Spiegelend aan collega's en kennissen durf ik van mezelf wel te zeggen dat ik een HBO werk- en denkniveau heb. (edit: zag net pas in de TS dat er geen HBO bij die opleiding stond --> aangepast)
gambieter schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:48:
2.1 is een cijfer-categorie voor een universitaire studie. Zie Wikipedia: British undergraduate degree classification:

[...]

MBO kennen ze niet in het buitenland. Ik zou zeggen: leg het ze voor en vraag om informatie :)
Voorleggen zal ik zeker nog gaan doen ja, was alleen benieuwd of iemand hier mij verder kon helpen of me bij voorbaat al kon zeggen dat het een kansloze missie is voor mij :)

Nathuran slaat zich steeds vaker voor z'n kop omdat hij na de HAVO de easy way out heeft gekozen op het MBO 8)7 |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 13-08-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Formeel voldoe je niet aan de eis, maar omdat het hier om verschillende onderwijssystemen gaat is het nooit te voorspellen. Gewoon vragen.

Voor HBO is de terminologie vaak "Polytechnical University" of "University of Applied Sciences".

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.