Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Koffie met suiker over de laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello Tweakers,

Ik heb even een vraagje. Ik laat mijn laptop nu bij MyCom nakijken en een reparatierapport opmaken voor de verzekering. De waarde die ik maximaal krijg uitgekeerd is 200 euro. De koffie met melk en suiker is over het toetsenbord en gedeeltelijk over het touchpad gegaan. De verkoper zei dat het toetsenbord en touchpad wel vervangen zouden moeten worden en ik dan wel boven de 200 euro uitkom. Dranken met suiker zouden ook de bedrading op bepaalde duur aantasten. Ik weet dat ik wel het toetsenbord zelf kan verplaatsen, maar wat kan ik het beste met het touchpad doen en is suiker echt zo slecht? Ik heb toen het gebeurde binnen luttele seconden de accu eruit gehaald en HDD verwijderd.

btw, de laptop functioneert voor de rest nog wel goed.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:22
Ik zou het zaakje gewoon lekker uit elkaar schroeven en afspoelen met demi water. paar dagen laten drogen, en over het algemeen is er dan weinig aan de hand.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Suiker zorgt ervoor dat dingen gaan plakken. En dat kan funest zijn voor de werking van toetsenborden en touchpads. Goed schoonmaken kan werken, maar ik zou eens kijken naar het vervangen van die dingen met spares die je op ebay haalt. Dan zijn ze vaak niet zo heel duur, en als je zelf een beetje handig bent moet dat prima gaan.

• Erik-e
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb zelf een volle schaal yoghurt met ranja en kellog's over het toetsenbord en touchpad van mijn laptop laten vallen, snel met een doekje erdoor gehaald. Is inmiddels 6 maanden geleden en nog geen problemen gehad.