Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De Hyperloop: reizen per supersonische buizenpost

Pagina: 1
Acties:

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02:46
Elon musk zou volgens de 1e alinea de oprichter zijn van Ebay. Dat kan ik nergens terug vinden en zou ook vreemd zijn aangezien hij rijk is geworden door paypal aan ebay te verkopen.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:53

amas

Law of Nature: Chaos

Verder:
Het hele Hyperloop-systeem zou ongeveer 21MW aan energie vergen[...]
Watt is de eenheid van vermogen. Dus de zin moet worden: Het hele Hyperloop-systeem zou een vermogen van ongeveer 21MW hebben.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:17
De capsules voor personen en auto's kosten respectievelijk 'slechts' vierenvijftigduizend en eenenzestigduizend dollar
Persoonlijk zou ik dat in het numeriek stelstel uitdrukken.

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 20:03
gerwim schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:19:
[...]

Persoonlijk zou ik dat in het numeriek stelstel uitdrukken.
Bovendien zijn die bedragen compleet fout, gaat om respectievelijk $1.35 en $1.525 miljoen (zie 4.1.7).

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Daarboven is vliegen een beter alternatief en kortere afstanden zouden beter met conventionelere middelen overbrugd worden.
De paper spreekt over "supersonisch vliegen".

• rb78
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-11 09:14
http://tweakers.net/revie...izenpost-het-ontwerp.html

De Hyperloop bestaat uit een stalen buis met daarin een lage luchtdruk van 100 pascal: een honderdste van de normale druk op zeeniveau

standaard atmosfeer is 101325 Pa. We hebben het dus over een duizendste van normale druk (of de 100 pascal is niet correct, het lukte me niet de pdf te openen in de documentatie waarnaar verwezen werd)

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Alle foutjes verbeterd, thanks :)
Pagina: 1