Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Verder:
Watt is de eenheid van vermogen. Dus de zin moet worden: Het hele Hyperloop-systeem zou een vermogen van ongeveer 21MW hebben.Het hele Hyperloop-systeem zou ongeveer 21MW aan energie vergen[...]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Persoonlijk zou ik dat in het numeriek stelstel uitdrukken.De capsules voor personen en auto's kosten respectievelijk 'slechts' vierenvijftigduizend en eenenzestigduizend dollar
Bovendien zijn die bedragen compleet fout, gaat om respectievelijk $1.35 en $1.525 miljoen (zie 4.1.7).gerwim schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:19:
[...]
Persoonlijk zou ik dat in het numeriek stelstel uitdrukken.
De paper spreekt over "supersonisch vliegen".Daarboven is vliegen een beter alternatief en kortere afstanden zouden beter met conventionelere middelen overbrugd worden.
http://tweakers.net/revie...izenpost-het-ontwerp.html
De Hyperloop bestaat uit een stalen buis met daarin een lage luchtdruk van 100 pascal: een honderdste van de normale druk op zeeniveau
standaard atmosfeer is 101325 Pa. We hebben het dus over een duizendste van normale druk (of de 100 pascal is niet correct, het lukte me niet de pdf te openen in de documentatie waarnaar verwezen werd)
De Hyperloop bestaat uit een stalen buis met daarin een lage luchtdruk van 100 pascal: een honderdste van de normale druk op zeeniveau
standaard atmosfeer is 101325 Pa. We hebben het dus over een duizendste van normale druk (of de 100 pascal is niet correct, het lukte me niet de pdf te openen in de documentatie waarnaar verwezen werd)
Pagina: 1