Beste mede-tweakers, i heb al een tijdje zitten zoeken voor een nieuwe pc, toen had ik eindelijk een lijstje gevonden had, kwamen de nieuwe chips van intel uit, toen raakte ik een beetje in de war XD
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een pc die alles een beetje aan kan, zo als office internet, ect. ook will ik graag veel gamen met mijn pc!
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb ongeveer een budget van 750€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb geen onderdelen die ik mee neem, maar wel heb ik all een toetsenbord/ muis en een beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb even rond gekeken op de prachtige forums van tweakers.net en ik heb een lijstje kunnen maken, ik vind ik het erg moeilijk om de goed keuze te maken, en ik wil graag waard voor mijn geld!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt een voorkeur, maar het liefste heb ik toch wel intel...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet veel extra wensen.... als het mogelijk is niet te veel energieverbruik, maar dat is niet het belangrijkste..
kwaliteit vind ik het belangrijkste.
Alvast HEEL erg bedankt! als er vragen zijn dan hoor ik dat heel graag!
Loet
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een pc die alles een beetje aan kan, zo als office internet, ect. ook will ik graag veel gamen met mijn pc!
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb ongeveer een budget van 750€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb geen onderdelen die ik mee neem, maar wel heb ik all een toetsenbord/ muis en een beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb even rond gekeken op de prachtige forums van tweakers.net en ik heb een lijstje kunnen maken, ik vind ik het erg moeilijk om de goed keuze te maken, en ik wil graag waard voor mijn geld!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt een voorkeur, maar het liefste heb ik toch wel intel...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet veel extra wensen.... als het mogelijk is niet te veel energieverbruik, maar dat is niet het belangrijkste..
kwaliteit vind ik het belangrijkste.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 173,70 | € 173,70 |
| 1 | Asus B85M-E | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming | € 234,50 | € 234,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 55,99 | € 55,99 |
| 1 | Cooler Master Storm Trooper (Closed) | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3B1K2/8GX | € 61,86 | € 61,86 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 772,95 | |
Alvast HEEL erg bedankt! als er vragen zijn dan hoor ik dat heel graag!
Loet