Ik heb al een tijdje deze geluidskaart maar sinds vandaag heb ik zo'n dure sennheiser gekocht omdat ik heel veel met muziek bezig ben en dat zo'n ding gewoon mega lekker geluid geeft !
Maar ik sluit hem aan ( in de uitgang van mij geluidskaart ) en vervolgens geeft hij een gigantisch brak geluid ( geen/weinig en een rare bass,schell geluid ).
Nu begin ik wat aan die plug te wrikken,geen resultaat.
Ik denk GVD wat is dit voor onzin,ik mun gewone boxen er weer ook,jawhoor goed geluid.
Vervolgens op mun versterker aangesloten, mega goed geluid !
Ik denk schit wat is dit,weer op de pc proberen,nee hoor nog steeds kut.
Ik naar mijn vader zijn pc,daar is het ook goed,dus dacht ik er is wat mis met de instellingen van mij geluidskaart,alles geporbeerd maar nog steeds het zelfde.
:(:(:(
!
Ook al nieuwe drivers erop gezet maaar ook geen verschil !
Ik heb geen zin om een nieuwe te gaan kopen ( DUH ! ),heeft iemand er ervaring meegehad ?
De koptelefoon is dus perfect ( ook stekkertje enz enz ! ).
bijvoorbaat dank,
René
Maar ik sluit hem aan ( in de uitgang van mij geluidskaart ) en vervolgens geeft hij een gigantisch brak geluid ( geen/weinig en een rare bass,schell geluid ).
Nu begin ik wat aan die plug te wrikken,geen resultaat.
Ik denk GVD wat is dit voor onzin,ik mun gewone boxen er weer ook,jawhoor goed geluid.
Vervolgens op mun versterker aangesloten, mega goed geluid !
Ik denk schit wat is dit,weer op de pc proberen,nee hoor nog steeds kut.
Ik naar mijn vader zijn pc,daar is het ook goed,dus dacht ik er is wat mis met de instellingen van mij geluidskaart,alles geporbeerd maar nog steeds het zelfde.
:(:(:(
Ook al nieuwe drivers erop gezet maaar ook geen verschil !
Ik heb geen zin om een nieuwe te gaan kopen ( DUH ! ),heeft iemand er ervaring meegehad ?
De koptelefoon is dus perfect ( ook stekkertje enz enz ! ).
bijvoorbaat dank,
René