Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Multiple account gmail werkt niet correct

Pagina: 1
Acties:

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 13:31
Ik wil graag gebruik maken van meerdere gmail accounts.
Nu is er een optie dat je onder een account meerder accounts kan koppelen zodat je snel naar dat andere account kunt. Echter als je een mail gaat sturen vanuit zo'n account, dan stuurt hij de mail namens het hoofdaccount.

Is het mogelijk om meerdere gmail accounts te gebruiken, maar als je mail verstuurd dat je dan neit te zien krijgt dat er namens een hoofdaccount mail verstuurd wordt?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verschillende browsers gebruiken per account of private tab gebruiken voor het tweede account?

Het klinkt eerder als bug in Gmail dan een probleem waar we nu even snel een oplossing voor kunnen geven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb ook 2 accounts, maar dat houdt gewoon in dat je onder 2 accounts ingelogd bent.
(Klik op je e-mail bovenin en druk op add account)

Last.fm | Code Talks

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 15:46
Wel eens bij het versturen op "van" geklikt? Daar kun je selecteren vanuit welk adres je stuurt.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

Grollen mag je in de huiskamer.

[ Voor 138% gewijzigd door Lustucru op 13-08-2013 14:29 ]

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

reageer dan niet

[ Voor 91% gewijzigd door Lustucru op 13-08-2013 14:26 ]

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 16:47

Wish

ingwell

BeefHazard schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:09:
Wel eens bij het versturen op "van" geklikt? Daar kun je selecteren vanuit welk adres je stuurt.
Dit werkt bij mij in ieder geval wel...

No drama

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

snifrrr schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:47:
Ik wil graag gebruik maken van meerdere gmail accounts.
Nu is er een optie dat je onder een account meerder accounts kan koppelen zodat je snel naar dat andere account kunt. Echter als je een mail gaat sturen vanuit zo'n account, dan stuurt hij de mail namens het hoofdaccount.

Is het mogelijk om meerdere gmail accounts te gebruiken, maar als je mail verstuurd dat je dan neit te zien krijgt dat er namens een hoofdaccount mail verstuurd wordt?
Even voor de duidelijkheid, je wil "send as" en niet "send on behalf". Klopt dat? Ik weet dat wanneer je meerdere (non gmail) accounts hebt gekoppeld met gmail, je alleen gebruik kan maken van "send on behalf" (verzenden namens) bij het wijzigen van je "van"-adres.

*Onzin moet je niet quoten*

[ Voor 19% gewijzigd door Lustucru op 13-08-2013 14:34 ]

Choose life

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 13:31
Bij gmail kun je niet versturen "van" wijzigen...

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
knap van je dat je doorhebt dat het een trol is. Nu nog leren niet te reageren. ;)

Ontopic:
De Van optie klinkt inderdaad als een goede oplossing :)

[ Voor 62% gewijzigd door Lustucru op 13-08-2013 14:31 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:36
Verwar je niet twee functionaliteiten van Google? Met "Account Toevoegen" / "Add Account" is het mogelijk om in dezelfde browser in verschillende Gmail-boxen in te loggen en los van elkaar te gebruiken.

Om mails te versturen vanuit Gmail-account B terwijl je als Gmail-account A bent ingelogd, moet je de "versturen als" / "versturen namens" optie je in account B instellen, zodat deze benaderd mag worden door A. Dit is een oudere post, maar het beschrijft wel de belangrijkste stappen: How To Merge Multiple Gmail Addresses In One Account

Als je deze stappen gevolgd hebt, dan zie je de Van optie ook bij het opmaken van berichten.

[ Voor 3% gewijzigd door driedees op 13-08-2013 14:37 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Pagina: 1