beste medetweakers,
een tijdje geleden heb ik een computer samengesteld voor mijn opa en oma en die hier al gepost om tekijken wat het handigst was. uiteindelijk besloten mijn opa en oma het toen niet te doen omdat ze het wel duur vonden voor een computer terwijl hun oude het nog wel deed.
nou inmiddels is de oude definitief niet meer te redden dus heb ik toestemming gehad om nogmaals een computer te gaan samenstellen. helaas volg ik de laatste trends niet meer zo dus ik wil toch graag advies hebben of ik een leuke en economisch verantwoorde pc voor ze heb samengesteld.
de eisen van mijn opa en oma zijn het volgende:
Simpele spelletjes moeten gespeeld kunnen worden. (van die puzzelspellen etc. me oma heb er tientallen van liggen die ze weer wilt spelen.)
hij moet voorlopig(zie minimaal 5 jaar) meekunnen om dat soort spelletjes te spelen
hij mag niet te warm worden
hun budget ligt op maximaal 350 euro inclusief windows licentie. aangezien ik voor 20 euro aan een licentie kan komen houd dat 330 euro over voor de onderdelen.
onderdelen die meegenomen worden zijn:
Muis, toetsenbord en beeldscherm.
dit is het lijstje wat ik had samengesteld:
alvast bedankt voor het meedenken!
een tijdje geleden heb ik een computer samengesteld voor mijn opa en oma en die hier al gepost om tekijken wat het handigst was. uiteindelijk besloten mijn opa en oma het toen niet te doen omdat ze het wel duur vonden voor een computer terwijl hun oude het nog wel deed.
nou inmiddels is de oude definitief niet meer te redden dus heb ik toestemming gehad om nogmaals een computer te gaan samenstellen. helaas volg ik de laatste trends niet meer zo dus ik wil toch graag advies hebben of ik een leuke en economisch verantwoorde pc voor ze heb samengesteld.
de eisen van mijn opa en oma zijn het volgende:
Simpele spelletjes moeten gespeeld kunnen worden. (van die puzzelspellen etc. me oma heb er tientallen van liggen die ze weer wilt spelen.)
hij moet voorlopig(zie minimaal 5 jaar) meekunnen om dat soort spelletjes te spelen
hij mag niet te warm worden
hun budget ligt op maximaal 350 euro inclusief windows licentie. aangezien ik voor 20 euro aan een licentie kan komen houd dat 330 euro over voor de onderdelen.
onderdelen die meegenomen worden zijn:
Muis, toetsenbord en beeldscherm.
dit is het lijstje wat ik had samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 76,45 | € 76,45 |
1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 56,95 | € 56,95 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
1 | Cooler Master Elite 344 USB 3.0 Zilver | € 31,50 | € 31,50 |
1 | Kingston HyperX Blu KHX1600C9AD3B1K2/4G | € 38,50 | € 38,50 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 17,40 | € 17,40 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 31,40 | € 31,40 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 306,05 |