Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465942

Topicstarter
in het begin heb ik met de camera zitten spelen en daardoor heb ik de meest vreemde foto's (zoals mijn voeten of het tapijt) in een album staan in de Gallery, "automatisch uploaden". Met geen mogelijkheid krijg ik dat album verwijderd.
sommige foto's stuurde ik door naar Dropbox in de hoop dat ze dan uit dat album verdwenen maar, maar nee hoor ze blijven allemaal daar nog staan.
Ik heb op de foto's gedrukt tot ik een ons woog, maar ook dan komt "delete" niet tevoorschijn.
heeft iemand misschien DE oplossing ?
met vr groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 12:28

13art

Moderator Mobile
Even titel aangepast

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Nimmer meer en alles is gedeeld met de hele wereld via google+.
Dus iedereen heeft nu je voeten gezien.

Grapje.
Ga via een desktop pc naar je google account en klik op foto's. Daar is ergens een optie 'meer' die optie geeft om je backup foto's te bekijken. Daar kun je ze voor eens en altijd verwijderen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 465942 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:52:
in het begin heb ik met de camera zitten spelen en daardoor heb ik de meest vreemde foto's (zoals mijn voeten of het tapijt) in een album staan in de Gallery, "automatisch uploaden". Met geen mogelijkheid krijg ik dat album verwijderd.
sommige foto's stuurde ik door naar Dropbox in de hoop dat ze dan uit dat album verdwenen maar, maar nee hoor ze blijven allemaal daar nog staan.
Ik heb op de foto's gedrukt tot ik een ons woog, maar ook dan komt "delete" niet tevoorschijn.
heeft iemand misschien DE oplossing ?
met vr groet
Gallery pakt de inhoud van het lokale filesystem. Je kan dus met bijvoorbeeld ES File Explorer kijken naar de map (als je hem niet vind, er is een zoek mogelijkheid in!) en dan vervolgens de foto's verwijderen die je verwijderd wil hebben.

Andere optie, vanuit Gallery:
Kies en hou de foto geselecteerd / vast, totdat er een rand omheen verschijnt, je kunt dan door aantikken ook extra foto's selecteren.
Vervolgens verschijnt er een optie waarmee je de foto kan verwijderen, kan zijn dat je eerst in de bovenbalk daar iets voor moet kiezen voordat de optie verschijnt.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 13-08-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
horizon1978 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:12:
Nimmer meer en alles is gedeeld met de hele wereld via google+.
Dus iedereen heeft nu je voeten gezien.

Grapje.
Ga via een desktop pc naar je google account en klik op foto's. Daar is ergens een optie 'meer' die optie geeft om je backup foto's te bekijken. Daar kun je ze voor eens en altijd verwijderen.
:)
ik heb best leuke voeten, ik ga het via google account proberen. wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CptChaos schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:15:
[...]

Gallery pakt de inhoud van het lokale filesystem. Je kan dus met bijvoorbeeld ES File Explorer kijken naar de map (als je hem niet vind, er is een zoek mogelijkheid in!) en dan vervolgens de foto's verwijderen die je verwijderd wil hebben.

Andere optie, vanuit Gallery:
Kies en hou de foto geselecteerd / vast, totdat er een rand omheen verschijnt, je kunt dan door aantikken ook extra foto's selecteren.
Vervolgens verschijnt er een optie waarmee je de foto kan verwijderen, kan zijn dat je eerst in de bovenbalk daar iets voor moet kiezen voordat de optie verschijnt.
ik heb intussen ES file Explorer op mijn tablet gezet en daar ga ik ook mee aan de slag.
de tweede optie lukt me niet.
ik hou u op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:58
Ik heb zelf de TF100 maar met ES File Explorer lukt dat je ook niet volgens mij. Ik heb deze app ook maar hiermee heb ik het niet gevonden. Mocht het jou wel lukken dan verneem ik dat natuurlijk graag.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
voor Cpt. Chaos en DonJr.

met ES file explorer manager is het me gelukt !!! oef, ik ben echt blij met die oplossing.hartelijk dank.

Don Jr. het is me dus wel gelukt, ik heb met de zoek opdracht "gallery" gezocht en die werd gevonden.
er op geklikt en dan zie je onderaan de papierkorf "delete" en weg waren de foto's. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 465942 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:25:
Don Jr. het is me dus wel gelukt, ik heb met de zoek opdracht "gallery" gezocht en die werd gevonden.
er op geklikt en dan zie je onderaan de papierkorf "delete" en weg waren de foto's. suc6
Nu nog overschrijven met enen en nullen en ze zijn echt weg :+
Pagina: 1