Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Ik wil vooral gaan gamen, surfen, multimedia gebruik, etc. met de laptop. Basis tuin en keuken gebruik ook natuurlijk
Geen zware renders of andere verwacht. Programmeren doe ik wel op werklaptop.
De intentie is dat ik nu high end kan draaien op de huidige games en binnen 4 jaar nog op med alles aankan.
Ik stoor me niet echt aan AA die afligt.
Wat mag je laptop gaan kosten?
- Ik heb een ruime prijsrange maar ben wel prijsbewust ! Range == 1500 tot 2200 euro
Maar liesft hou ik het uiteraard onder de 2000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-buiten 3 keer op een jaar verhuisen buiten het huis zal hij enkel van de keukentafel naar de living en kast verhuisen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Ik heb geen merkvoorkeuren maar wens uiteraard een totaal pakketje. Ik heb geen last van elke 6 maand even een een fan uit te kuisen of andere dingen. Wat ik niet wil is achteraf nog dit bijbestellen en dit en dit en dit om tot een totaal pakketje te komen. Kopen == in alle waarschijnlijkheid zo houden.
Uit eigen onderzoek ben ik gevallen op volgende laptop (zie linkje van laptopshop niet in pricewatch)
http://www.laptopshop.be/...ml#product_specifications
Hierbij nog enkele extra eisen / dingen waarop ik NIET let
eisenlijstje
- Groeten willem
- Ik wil vooral gaan gamen, surfen, multimedia gebruik, etc. met de laptop. Basis tuin en keuken gebruik ook natuurlijk
De intentie is dat ik nu high end kan draaien op de huidige games en binnen 4 jaar nog op med alles aankan.
Ik stoor me niet echt aan AA die afligt.
Wat mag je laptop gaan kosten?
- Ik heb een ruime prijsrange maar ben wel prijsbewust ! Range == 1500 tot 2200 euro
Maar liesft hou ik het uiteraard onder de 2000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-buiten 3 keer op een jaar verhuisen buiten het huis zal hij enkel van de keukentafel naar de living en kast verhuisen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Ik heb geen merkvoorkeuren maar wens uiteraard een totaal pakketje. Ik heb geen last van elke 6 maand even een een fan uit te kuisen of andere dingen. Wat ik niet wil is achteraf nog dit bijbestellen en dit en dit en dit om tot een totaal pakketje te komen. Kopen == in alle waarschijnlijkheid zo houden.
Uit eigen onderzoek ben ik gevallen op volgende laptop (zie linkje van laptopshop niet in pricewatch)
http://www.laptopshop.be/...ml#product_specifications
Hierbij nog enkele extra eisen / dingen waarop ik NIET let
eisenlijstje
- nu alles high end (met of zonder AA) binnen 3-4 jaar nog zeker op med. alles te spelen
- goeie support of toch op zijn minst goeie online hulp bij problemen. Ik schuim wel fora af maar heb geen zin er teveel tijd in te rammen. Ik werk er genoeg voor om dit te vermijden.
- Goeie kwaliteit scherm
- Bouwkwaliteit en levensduur + gebruikte materialen moeten stevig zijn !
- Liefst betrouwbare reviews van te vinden online (geeft altijd meer vertrouwen dan illustere merken)
- prijs kwaliteit is SUPER belangerijk. Ergens zomaar de hoogste prijs tegenaan gooien is niet mijn ding
- looks,dit ding heet een functie, ik heb geen catwalk model nodig.
- OS, win 8 of 7 i don't really care. Werken moet het doen
- Extra ruimtes voor uitbreiding later. (ik koop nu een totaal pakket uitbreiding in don't really care)
- Groeten willem