Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop gamelaptop - tussen 1500 en 2200

Pagina: 1
Acties:

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?

- Ik wil vooral gaan gamen, surfen, multimedia gebruik, etc. met de laptop. Basis tuin en keuken gebruik ook natuurlijk :) Geen zware renders of andere verwacht. Programmeren doe ik wel op werklaptop.
De intentie is dat ik nu high end kan draaien op de huidige games en binnen 4 jaar nog op med alles aankan.
Ik stoor me niet echt aan AA die afligt.

Wat mag je laptop gaan kosten?

- Ik heb een ruime prijsrange maar ben wel prijsbewust ! Range == 1500 tot 2200 euro
Maar liesft hou ik het uiteraard onder de 2000

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)

-buiten 3 keer op een jaar verhuisen buiten het huis zal hij enkel van de keukentafel naar de living en kast verhuisen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

- Ik heb geen merkvoorkeuren maar wens uiteraard een totaal pakketje. Ik heb geen last van elke 6 maand even een een fan uit te kuisen of andere dingen. Wat ik niet wil is achteraf nog dit bijbestellen en dit en dit en dit om tot een totaal pakketje te komen. Kopen == in alle waarschijnlijkheid zo houden.

Uit eigen onderzoek ben ik gevallen op volgende laptop (zie linkje van laptopshop niet in pricewatch)

http://www.laptopshop.be/...ml#product_specifications

Hierbij nog enkele extra eisen / dingen waarop ik NIET let

eisenlijstje
  • nu alles high end (met of zonder AA) binnen 3-4 jaar nog zeker op med. alles te spelen
  • goeie support of toch op zijn minst goeie online hulp bij problemen. Ik schuim wel fora af maar heb geen zin er teveel tijd in te rammen. Ik werk er genoeg voor om dit te vermijden.
  • Goeie kwaliteit scherm
  • Bouwkwaliteit en levensduur + gebruikte materialen moeten stevig zijn !
  • Liefst betrouwbare reviews van te vinden online (geeft altijd meer vertrouwen dan illustere merken)
  • prijs kwaliteit is SUPER belangerijk. Ergens zomaar de hoogste prijs tegenaan gooien is niet mijn ding :p
waarop let ik niet
  • looks,dit ding heet een functie, ik heb geen catwalk model nodig.
  • OS, win 8 of 7 i don't really care. Werken moet het doen :)
  • Extra ruimtes voor uitbreiding later. (ik koop nu een totaal pakket uitbreiding in don't really care)
Moest ik nog iets vergeten of ik kan iemand een plezier doen met de eisen uit breiden omdat dit dicht ligt bij hun eisen laat gerust weten!

- Groeten willem :)

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04
de link naar laptopshop bevat een msi die hier niet in price watch staat :)

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
http://www.msi.com/product/nb/GS70-STEALTH.html#overview deze komt zeer binnenkort naar de benelux volgens msi op hun facebook, weet alleen niet hoeveel hij kost maar je krijgt er een tas/sleeve bij: unboxing video YouTube: MSI GS70 Stealth Unboxing Video by Newegg TV

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
welke gast heeft bedacht om de power jack aan de rechterkan in het midden te maken ??
want een gamer gebruikt niet vaak een muis??

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Verwijderd

Misschien is het een angled connector. Dat de fan exhaust naar de zijkanten zit is ook jammer. Ik moet verder ook nog zien hoe het met de koeling zit. De GE variant heeft erg slechte koeling.

Aanraders in dit segment zijn varianten op de msi GT lijn, zolang je de grafische kaart niet te hoog configureert (met de GTX 780m zijn er erge koelings issues, met mindere GPU's is het te overzien), de asus G750, en Alienware 17. Vergeet het waardebonnen topic niet: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:25
Zo te zien is de laptop uit de TS gewoon deze :
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2OC-048NL

Ik ontdek geen verschillen met de 049 versie.

[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 13-08-2013 18:03 ]

Verwijderd

Om nog even concreet advies te geven. De genoemde MSI kost €1899. Dat vind ik niet de beste keus. Voor € 1,798 heb je de AW 17 met iets meer RAM, kleinere schijf en geen SSDs. Met een SSD erbij kom je een euro of 50 hoger uit. De voornaamste redenen om de AW 17 te kiezen is omdat de koeling drastisch veel beter is.

Je link uit de topicstart verwijst trouwens naar de belgische site.

Daarnaast heb je ook nog asus:
pricewatch: Asus Republic Of Gamers G750JX-T4144H
pricewatch: Asus G750JX-T4039H

Die heb ik op een hoger voetstuk staan dan msi, ik zeg meestal dat de kwaliteit identiek is aan alienware. Het meest opvallende is dat de asus goedkoper is dan MSI. Dat is de afgelopen 3 jaar niet meer het geval geweest. (al zij we dan niet helemaal eerlijk. De pricewatch: Medion Erazer X7825 (30015839) is een rebranded GT60, en veel goedkoper.)

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
Hmm die MSI is gewoon schaamteloos gejat van de 17' razer blade :/

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

Verwijderd

Beter goed gejat dan slecht bedacht. Insert hier innovatieve maar totaal falende notebook.
Pagina: 1