Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ZTE komt volgende maand met eigen mobiele processor

Pagina: 1
Acties:

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30
Nu leef ik onder een steen als het om smartphones gaat maar in ZTE komt volgende maand met eigen mobiele processor staat geen enkele keer expliciet vermeld wat voor fabrikant ZTE nou eigenlijk is.

Ik ken het merk niet en het zou dus gewoon een hardware fabriek kunnen zijn, of een chip ontwerper, of moet ik hieruit opmaken dat het een smartphone fabrikant is ?
waarna de fabrikant de soc voor het eerst eind dit jaar of begin volgend jaar zal gaan gebruiken in smartphones.
Maar dan had er wel gestaan ''in hun smartphones''

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Tsja, ik denk dat je onze de artikelen over mobiele telefoons hebt overgeslagen ;) ZTE is in onze beleving een fabrikantnaam die inmiddels wel bekend is. Het is inderdaad een smartphonemaker. Wellicht vind je reviews: Smartphones: de Aziaten komen! nog het lezen waard. Overigens had je, als je wat tussen de regels door leest, het wel uit de tekst kunnen halen: "ZTE is niet de enige fabrikant die zijn eigen socs ontwerpt: Huawei doet dat al langer." Los daarvan had het in het artikel geen kwaad gekund een keer het woord smartphonefabrikant te noemen :)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30
Tsja, ik denk dat je onze de artikelen over mobiele telefoons hebt overgeslagen ;)
Helemaal correct, ik ben nog in het bezit van een Sony Ericsson Cyber-shot :)

Overigens ken ik Huawei ook niet :$ maar gelukkig is de strekking van me verhaal hierboven overgekomen.