Problemen na stekker er uit trekken van de router

Pagina: 1
Acties:

• Legerarmy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-11 17:39
Hallo,

Mijn vader trekte (per ongeluk -.-) de stekker van de router, modum en NAS schijf er uit en nu hebben we het volgende probleem:

Een laptop Windows Vista is verbonden met de router maar krijgt geen internet, als ik ping naar de router krijg ik een time-out.

Mijn Mac book pro kon ook niet meer pingen naar de router maar nu heb ik wel verbinding en nu is het nog onstabiel.

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/8648/c8rn.png

Wat heb ik geprobeerd:
- Ik heb Firmware geupdate naar de laatste versie.
- Router reboot

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Verwijderd

/iprenew al gedaan of laptop of opnieuw Windows opstarten dan zou het weer moeten werken?

• Legerarmy
Op windows heb ik dat gedaan maar dat werkte niet..

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-12 16:08
Stekker uit het stopcontact, tien seconde wachten, stekker weer in het stopcontact, minuut wachten, opnieuw proberen.
Eerst alleen van de router, als dat niet werkt hetzelfde voor de modem.

Als dat niet werkt: router er tussenuit halen, terugzetten naar factory defaults (als dat op de een of andere manier kan - ken het merk/type niet) en proberen om opnieuw te installeren.

• Legerarmy
Factory reset kan maar dat was de laatste optie (moet dan weer ips configureren etc.. gedoe).
Maar ik ga het vanavond even proberen bedankt.

• Legerarmy
Het lijkt nu goed te gaan, (heb een half uur de router er uit gelaten :P (ging eten)) vandaag weer router en modum restart voor werkzaamheden van ziggo :)
Ik verwacht verder geen problemen.

Bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Legerarmy op 15-08-2013 15:19 ]

Pagina: 1