Toon posts:

linuxone is niet te downloaden op eigen site

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op www.linuxone.net zou je linuxone kunnen downloaden maar dat lukt niet iemand een idee waar ik dit wel kan downloaden
bedankt

Verwijderd

Het lijkt mij dat ALS ze mirrors hebben die zeker zullen aangeven, maar wat wil je precies met dit? Ik ben net even wezen kijken en ik gruwel bij de gedachte een linux te draaien op het hart van Windows. Niet alleen is dat vragen om problemen, dat is ze nog krijgen ook!

Als je het wilt doen, omdat je eerst nog het even wil aanzien, gebruik een oude bak oid. Dit is in ieder geval geen goede manier om in aanraking te komen met linux.

Verwijderd

Topicstarter
ik zou dat ook wel willen maar nou heb ik suse 6.2 ook al gebruikt maar die blijft hangne in de instalatie dus die kan ik ook niet gebruiken en ik moet rekening houden dat het een 486 is en maar 8 mb intern heeft en maar 2x 250 mb hds duz vandaar heb je misschien een goed idee voor wat hierop zou kunnen draaien alvast bedankt

Verwijderd

alleen de lite versie is volgens mij voor onder windows. Die zou ik dus ook zeker niet nemen :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 17:25 schreef tomazzz het volgende:
ik zou dat ook wel willen maar nou heb ik suse 6.2 ook al gebruikt maar die blijft hangne in de instalatie dus die kan ik ook niet gebruiken en ik moet rekening houden dat het een 486 is en maar 8 mb intern heeft en maar 2x 250 mb hds duz vandaar heb je misschien een goed idee voor wat hierop zou kunnen draaien alvast bedankt
Lijkt me logisch. Suse heeft volgens mij 16 MB nodig. On top of windows zou ik op een 486 al helemaal niet proberen.

Neem debian (zonder X)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik dan wel die grafische interface zoiets als win? ik weet er nog weinig van duz dat wil ik wel graag hebben

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 17:30 schreef tomazzz het volgende:

heb ik dan wel die grafische interface zoiets als win? ik weet er nog weinig van duz dat wil ik wel graag hebben
X is die grafische interface. En nee, van zo'n interface leer je niks van.

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik ervan denken dan zonder grafische interface zoiets als dos?

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Van een grafische omgeving leer je over het algemeen een stuk minder dan van een console omgeving. Een console omgeving is inderdaad zoiets als DOS, maar dan vele malen krachtiger. Zoiets als Windows 2000, maar dan zonder het grafische.

Voor een 486 is X wel te doen, maar dan moet je niet GNOME of KDE gaan draaien, maar Ice of FVWM(95).

Verwijderd

Topicstarter
en welke distributie zou jij nemen als je de zelfde pc had 486 8mb intern en 2x 250mb hds
en het liefst toch wel met grafische interface\
bedankt

Verwijderd

Debian

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit wordt een "Welke distro" vraag en dat hoort in de 'welke distro' threads :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.