Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Fatal error laptop na val

Pagina: 1
Acties:

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-11 11:51
Beste mede forummers,

een maatje van me heeft zijn laptop laten vallen en sindsdien komt die niet voorbij het scherm van applying update's.
Heb windows proberen opnieuw erop te zetten maar dan raakt die meteen in recovery mode waar die vervolgens in blijft hangen.
Dacht toen dat door de klap er wellicht iets met de harde schijf was maar toen ik een ander erin zette gebeurde precies hetzelfde.
Het gaat om deze error:
fatal error c0000034 applying update operation 3969 of 72038

Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen wat er mis is?
In de bios leest die wel gewoon het ram geheugn en videokaart geheugen dus dat lijkt me ook niet de oorzaak. Alvast bedankt!!

Groetjes

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22

Mavamaarten

Omdat het kan!

Misschien zit je RAM-geheugen niet helemaal goed vast meer door de val?
Misschien heeft het probleem gewoon niets met de val te maken?

Puur omdat je hardware goed wordt weergegeven in het BIOS wil niet zeggen dat de hardware ook correct functioneert...

Android developer & dürüm-liefhebber

• WhySoSrs
Ram geheugen heb ik erin en eruit gehaald is niks raars aan te zien zal ze morgen testen als dat lukt

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Doet de koelfan het nog? En zeker Memtest draaien.

Heel oppervlakkige zoekopdracht levert dit op YouTube: Fix Fatal error C0000034 in few minutes wat evt. een registryprobleem aanwijst maar na een val zou dat best door een hardwareprobleem veroorzaakt kunnen worden. Openmaken en inspecteren en vooral alle kabelverbindingen checken. Een half losse/scheef zittende kabel/flatcable kan ook een hoop problemen geven.

• lazybones
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 23:17
Corruptie in een van de update files? Kun je niet opstarten (safe mode) en terugzetten naar de staat van een paar dagen terug? Dan download ie de updates weer opnieuw.

• WhySoSrs
Koelfan werkt, hij had het er wel over dat die eerst wel opstarten maar die hem plots had uitgezet en toen niet meer werkte alleen kan niet in safe modus komen krijg alleen de opties:
Start repair (bij repair blijft die bezig met 'repairen' en loopt die vervolgens ook vast)
Start windows normally ( bij normaal loopt die vast door die fatal error).
Heb net F8 ingedrukt van start up toen bleef die hangen bij het Acer menu waar ik met F2 naar bios kan gaan toen ik los liet en weer F8 indrukte ging die wel verder maar vervolgens een zwart scherm met de underscore en een hele hoop piepen

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die piepen kunnen een foutmelding zijn. Even zoeken naar de beep-codes van dat BIOS.

• WhySoSrs
Heb weer F8 geprobeerd hij werkte nu wel en doet het weer perfect, bedankt jongens!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Laten we hopen dat hij het ook blijft doen. Toch een beetje langs de rand van de afgrond gegaan. ;)

• blspjnl
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-08 16:58
Op zich wel leuk zoiets. Anders zijn die PC's en laptops ook zo saai..
Pagina: 1