system 32 error verhelpen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omdatvanwege
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10-2023
Dag Tweakers,

laatste tijd krijg ik constant error meldingen
de melding luid : C:\Windows\system32\NV\nvumdshim.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van orginele installatiemedia of neem contact op etc..

deze melding krijg ik bij het openen van meerdere programma's
iemand enig idee hoe ik dit verhelpen kan?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je met toch eens iets verder kijken in de forumlijst en lees eens wat beschrijvingen. Anyway: system error houdt thuis bij het operating system (doh) en niet in CSA.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als je Google gebruikt met de dll naam kom je er al gauw achter in welke hoek je het moet zoeken :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:31
Download de videodrivers opnieuw vanaf deze site: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
Voer wel de gegevens in van je eigen kaart.

:wub: oogje

[ Voor 9% gewijzigd door mhoogendam op 13-08-2013 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omdatvanwege
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10-2023
@ moderator, dat meen je niet? daarom staat het ook onder Windows client en niet onder CSA, denk dat jij wat verder moet kijken in de forumlijst, maar goed geeft niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

omdatvanwege schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:12:
@ moderator, dat meen je niet? daarom staat het ook onder Windows client en niet onder CSA, denk dat jij wat verder moet kijken in de forumlijst, maar goed geeft niet
Mijn beste collega heeft je (dit) topic al verplaatst. Je had deze eerst in CSA geplaatst, waar het niet hoorde ;).

Let ook even op je woorden, want het staat niet erg netjes zoals je het nu zegt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1