Ik heb zojuist een nieuw modem gekregen UBEE EVW321B.
Deze zend een WIFI signaal uit met SSID: Ziggo123
Er loopt vanuit dit modem een kabel naar mijn LinksysWRT610 router.
Hier heb ik XBox en 2 PC's bedraad op aangesloten en dit moet ook zo blijven.
Ook deze router zend een Wifi signaal uit met SSID:Ziggo456
Vanuit deze router loopt ook nog een draad naar nog een WIFIrouter:Linksys WRT100 op mijn bovenverdieping met als SSID: Ziggo789.
Hier zit geen apparaat op maar ik heb alleen zijn WIFI signaal nodig.
Ik heb nu 3 netwerken echter op onze laptop en 2 tablets moeten we iedere keer opnieuw inloggen en kijken naar het sterkste signaal aanwezig is, dit is omslachtig en gewoon lastig.
Ik wil eigenlijk een netwerk b.v. Ziggo123 met 2 accespoints of bridge de WRT 100+610.
Nu heb ik onderstaande de vragen
Hoe moet ik het e.e.a. aansluiten om 1 netwerk te krijgen met eigenlijk "3 zendmastjes" en waarvan de apparatuur automatisch zelf het sterkste signaal pakt, kan dit ??
Wie kan mij helpen ik wil graag op gang worden geholpen.
M.vr.gr. Wim
Deze zend een WIFI signaal uit met SSID: Ziggo123
Er loopt vanuit dit modem een kabel naar mijn LinksysWRT610 router.
Hier heb ik XBox en 2 PC's bedraad op aangesloten en dit moet ook zo blijven.
Ook deze router zend een Wifi signaal uit met SSID:Ziggo456
Vanuit deze router loopt ook nog een draad naar nog een WIFIrouter:Linksys WRT100 op mijn bovenverdieping met als SSID: Ziggo789.
Hier zit geen apparaat op maar ik heb alleen zijn WIFI signaal nodig.
Ik heb nu 3 netwerken echter op onze laptop en 2 tablets moeten we iedere keer opnieuw inloggen en kijken naar het sterkste signaal aanwezig is, dit is omslachtig en gewoon lastig.
Ik wil eigenlijk een netwerk b.v. Ziggo123 met 2 accespoints of bridge de WRT 100+610.
Nu heb ik onderstaande de vragen
Hoe moet ik het e.e.a. aansluiten om 1 netwerk te krijgen met eigenlijk "3 zendmastjes" en waarvan de apparatuur automatisch zelf het sterkste signaal pakt, kan dit ??
Wie kan mij helpen ik wil graag op gang worden geholpen.
M.vr.gr. Wim