Aankoopadvies: waar kan ik het beste mijn topic plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik plaatste zojuist mijn topic verkeerd, waarvan ik dacht dat ik die goed had neergezet.
Deze is dus op slot gezet, maar weet nu niet precies waar ik deze nu moet plaatsen en of het überhaupt wel geschikt is om te plaatsen aangezien het geen technisch dingetje is.

Ik ben namelijk opzoek naar een betrouwbare shop/bron voor laptopskins.
Nu zit ik te twijfelen of ik deze moet plaatsen in het Laptop gedeelte. Ik persoonlijk denk van niet, aangezien het een accessoire is, en geen laptop.
Waar kan ik dit dus het beste plaatsen?

Toevoeging: uiteraard zelf ook gezocht, en zeker resultaten gevonden, maar het gaat mij erom: is het betrouwbaar? Want het meeste wat ik vond is vanuit Amerika. Ik vroeg me af of er in NL ook goede shops zijn, want het is vrijwel veel USA wat ik tegenkom.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je vraagt eigenlijk twee dingen:
1) aankoopadvies, dwz welke sticker
2) wat is een betrouwbare shop

De eerste vraag is meer Laptop AankoopAdvies (LAA), de tweede valt meer onder de al aanwezige topics in het Shopping Forum. Echter, alleen vragen welke shops betrouwbaar zijn, of "is shop A betrouwbaar" zijn geen topicwaardige vragen, die zul je moeten oplossen door te zoeken naar ervaringen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik zou met mijn vraag over welke shops het eventueel verkopen, terecht kunnen bij LAA? Begrijp ik dat goed?
Toevoeging: vragen naar ervaringen van anderen met betrekking tot een shop/meerdere shops is dus niet van toepassing?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:08:
Dus ik zou met mijn vraag over welke shops het eventueel verkopen, terecht kunnen bij LAA? Begrijp ik dat goed?
Ik kan niet namens de LAA/Harde Waren-mods spreken, maar daar lijkt het mij het beste te passen. Je zou een DM naar een van de mods kunnen sturen :)
Toevoeging: vragen naar ervaringen van anderen met betrekking tot een shop/meerdere shops is dus niet van toepassing?
Nee, niet in SF. Zie het SF Beleid :) . Mocht het een Chinese shop zijn, dan zou je je kunnen melden in [Ervaringen] Online shoppen in China.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 14-08-2013 16:15 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, dan doe ik dat wel ff voor de zekerheid. :)