Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig voor keuze laptop!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik zit met het volgende probleem:
Mijn ASUS F3SV heeft het zeer recent begeven en ik ben op zoek naar een vervanger.

Momenteel ben ik eigenlijk een beetje aan het kijken naar een ASUS N56 of N76,
ik ben er echter nog lang niet uit welke laptop het gaat worden. De vervangende laptop heeft een budget van ongeveer 1.000,- euro.

Een aantal dingen die ik minstens wil hebben:

-15,6 of 17,3 inch scherm
-8gb ram minimaal
-een harde schijf van op zijn minst 750gb
-een goede snelle processor die weer een paar jaar mee kan
-een videokaart die geschikt is om ook wat op te kunnen gamen, deze hoeft echter niet alle games met de beste graphics aan te kunnen maar spellen zoals de nieuwste Call of Duty en Battlefield wil ik toch wel kunnen spelen.

Verder gaat mijn voorkeur uit naar een laptop van ASUS omdat ik daar toch een goede ervaring mee heb gehad, maar het hoeft dus niet persee een ASUS te zijn.
De laptop gaat het komende jaar alleen thuis gebruikt worden i.p.v. een desktop, maar hij moet daarna mee kunnen naar mijn vervolg opleiding. Dus alle adviezen zijn welkom.

Graag zou ik niet alleen laptops willen horen die jullie mij zouden aanraden maar ook of ik in mijn geval beter 15,6 of 17,3 inch zou kunnen nemen. vermeld ook bij de adviezen van laptops even een prijs.

Ik hoop dat jullie mij hiermee een beetje kunnen helpen, alvast bedankt. :)

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Waarom start je een nieuw topic?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat er op de oude niet meer werd gereageerd

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:09
Dus dan maar een nieuw topic? Als iedereen dat gaat doen wordt het 1 grote rotzooi op dit forum :P

Gewoon het andere topic een kick geven en klaar ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica